لرستان فاتح مسابقات «برای تونیک» قهرمانی کشور بانوان شد

9:40 - 21 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۰۳۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
لرستان فاتح مسابقات «برای تونیک» قهرمانی کشور بانوان شد
هشتمین دوره مسابقات "برای تونیک" قهرمانی کشور بانوان که به میزبانی دانشگاه آزاد واحد پیشوا ورامین برگزار شد با قهرمانی تیم لرستان به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، در این رقابت‌ها که در روش‌های تمرینی"رودو"- "توپ و تور" – " انفرادی آزاد" و "گروهی" و با شعار "صلح" برگزار شد، تیم لرستان با کسب ۴۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، بوشهر با ۳۰ امتیاز دوم شد و تهران با ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

کاپ اخلاق این مسابقات هم به تیم ایلام تعلق گرفت.

در رقابت‌های بخش آزاد ساناز نظری از لرستان، رضوان فقیه از بوشهر و اکرم مزارعی از بوشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رقابت‌های بخش توپ و تور متینا زمانی از لرستان، مهری شمس از تهران الف و زینب شوهانی از ایلام در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در مسابقات بخش رودو رضوان فقیه از بوشهر قهرمان شد و در رقابت‌های بخش گروهی سمین مقتدایی از تهران الف، متینا زمانی از لرستان و ساناز نظری از لرستان در ردیف اول تا سوم قرار گرفتند.

بهاره یزدان پرست، نایب رییس انجمن «برای تونیک» کشور به عنوان سرپرست کل مسابقات، خانم اودت هوسپیانس دبیر انجمن به عنوان سرپرست فنی و ناظر مسابقات، گیتی ناظمی مسئول کمیته مسابقات، معصومه صیاد جهانخواه به عنوان سرداور کل مسابقات، هیات داوران متشکل از زهرا عمرانی، معصومه احمدی، شیوا تقی زادگان، اسما بیرانوند، گیتی ناظمی، لیلا عطایی مسئول روابط عمومی، فتانه بهمن پور مسئول اجرایی، زهرا حق شناس کادر اجرایی، فاطمه یزدان پور مسئول پذیرش، مربیان ارشد متشکل از مریم پناهی، شیوا تقی زادگان و اودت هوسپیانس، مجری برنامه مریم پناهی و صارمی نیا به عنوان پزشک در این رقابت‌ها حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *