بازهم خبری از انتخاب سرمربی تیم ملی نبود/ موش و گربه بازی به سبک فدراسیون فوتبال

11:23 - 21 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۰۱۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازهم خبری از انتخاب سرمربی تیم ملی نبود/ موش و گربه بازی به سبک فدراسیون فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتبال باوجود وعده‌های فدراسیون عملی نشد تا همچنان نیمکت تیم ملی بلاتکلیف باشد.

خبرگزاری میزان - در حالی که مهدی تاج و دوستانش در فدراسیون فوتبال وعده رونمایی از سرمربی تیم ملی را در روز بیستم اسفند ماه داده بودند، اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد خبری از معرفی سرمربی نبود تا بلاتکلیفی تیم ملی وارد ماه چهارم شود.

البته اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال در کمال آرامش و با برنامه‎ریزی دقیق به دنبال بررسی گزینه‌ها و عقد قراردادی مطمئن برای جلوگیری از اتفاقات تلخ گذشته باشند امری پسندیده و مورد تایید همگان است، اما باید بدانند که وعده‌های بی‌عمل باعث ایجاد تردید و بدبینی می‌شود.

فدراسیون فوتبال ابتدا از تعدادی از گزینه‌های داخلی رونمایی کرد که از همان ابتدا هم به نظر می‌رسید بازی فریب باشد چراکه خیلی زود مهدی تاج اعلام بر اساس نظرسنجی‌ها تمایل مردم به جذب مربی خارجی است تا از زیر بار انتخاب داخلی شانه خالی کند، هر چند همین حالا هم به صورت قطع به یقین نمی‌توان گزینه داخلی را منتفی دانست.

چندی نگذشت که نام چند مربی خارجی به عنوان گزینه‌های نیمکت تیم ملی مطرح شد که در نهایت طی روزهای اخیر برخی رسانه‌‌ها خبر از توافق نهایی با فلیکس سانچز، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال قطر دادند که او هم شب گذشته هدایت تیم ملی فوتبال اکوادور را بر عهده گرفت تا ماجرای انتخاب سرمربی تیم ملی وارد فاز تازه‌ای شود.

هر چند مدت نسبتاً زیادی تا آغاز جام ملت‌های آسیا باقی مانده و شاید بهتر باشد فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی تحت فشار قرار نگیرد تا در آرامش کامل و با جمع‌بندی بهتری، بهترین گزینه را برای نیمکت تیم ملی انتخاب کند، اما بهتر است مسئولان فدراسیون هم به جای موش و گربه بازی با شفاف‌سازی اهداف و انتظارات خود از سرمربی آینده تیم ملی و تبیین برنامه‌های تیم ملی در این مسیر، به صورت روشن و شفاف اطلاع‌رسانی کنند تا عموم مردم و رسانه‌ها نیز در جریان این روند قرار گیرند و از گمانه‌زنی‌های آسیب‌زا جلوگیری شود.

با این حال به نظر می‌رسد باید به همان گزینه‌های قبلی بازگشت، از امیر قلعه‌نویی گرفته تا مورایس و خمز؛ هر چند در این میان نیز نام‌های همچون مونتلا و دونگا هم مطرح هستند، اما باید در انتظار اعلام نهایی فدراسیون ماند همانطور که در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که فرآیند انتخاب سرمربی در مرحله نهایی قرار گرفته است و پس از انجام تشریفات اداری لازم بزودی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *