گل‌محمدی: باخت بدموقعی مقابل سپاهان بود/ در اشتباهات داوری صدر جدول هستیم

19:26 - 20 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۹۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گل‌محمدی: باخت بدموقعی مقابل سپاهان بود/ در اشتباهات داوری صدر جدول هستیم
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: باید از همه هواداران پرسپولیس بابت این باخت عذرخواهی کنم.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که در زیرمی‌خوانید.

*قبل از هر چیزی باید از همه هواداران عذرخواهی کنم که نتوانستیم آن‌ها را با حضور گرم و پرشورشان خوشحال‌شان کنیم و شرمنده هستیم.

 در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و تحت تاثیر حریف بودیم. نیمه خوبی برای ما نبود و در همان نیمه با ۱۰ نفره شدن تنبیه شدیم. در نیمه دوم بچه ها شجاعانه بازی کردند و دفاع جانانه ای انجام دادند. شرایط برای بازی کردن در نیمه دوم سخت شده بود اما موقعیتی به حریف ندادیم. گلی که خوردیم در دقیقه ای بود که نمی شد جبران کرد.

*به نیمه دوم بازیکنانم افتخار می کنم. باخت بد موقعی بود و کارمان برای قهرمانی سخت شد. فاصله در جدول زیاد شد. نباید ناامید بشویم. باید تلاش کنیم و بیشتر کار کنیم. تنها چیزی که از بازیکنان می خواهم این است که تسلیم نشوند و فکر نکنند قهرمانی از دست رفته است. کار سخت است ولی به آینده امیدواریم. 

*درباره مصدومیت پورعلی گنجی؟ خبر خاصی ندارم. قرار بود ام آر آی کند. الان در بیمارستان است و اطلاعی ندارم. گردن این بازیکن آسیب دید.

*درخصوص ۱۰ نفره شدن و اضافه کردن عیسی آل کثیر به خط حمله؟ مهاجم بیرون کشیدیم و مهاجم جایگزین کردیم. می خواستیم به فضای پشت دفاع حریف برسیم و بهتر دفاع کنیم.

*الان بازی را باخته‌ایم و متاسفانه امتیازی نگرفتیم. الان در مورد این مسائل صحبت کنیم فکر نمی‌کنم گوش شنوا و خریداری وجود داشته باشد. به هرحال در هر باشگاهی وقتی تیمی می‌خواهد قهرمان شود، به روز‌های خوب برگردد و بتواند روز‌های خوبی برای هواداران بسازد، همه باید وظیفه‌شان را درست انجام بدهند. در مورد این بحث‌ها فعلا صحبتی ندارم. ادامه می‌دهیم ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

*اتفاقات زیادی در چندماه اخیر افتاد. نمی‌خواهم مسائل را زیاد باز کنم. داخل و بیرون تیم وضعیتی که وجود داشت و خصوصا در بحث داوری، در آمار اشتباهات داوری تیم ما قطعا صدرجدول است. اتفاقاتی متاسفانه افتاد. تیم‌مان باخته الان حرفی بزنیم شاید کسی اهمیت ندهد. نمونه آن، امروز در ۵ دقیقه آخر، داور دو خطای خیلی راحت را به سپاهان هدیه داد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *