هفته بیست‌وسوم لیگ برتر|

سپاهان انتقام جام حذفی را از پرسپولیس گرفت/ نصفِ جام در نصفِ جهان + فیلم

18:46 - 20 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۹۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سپاهان انتقام جام حذفی را از پرسپولیس گرفت/ نصفِ جام در نصفِ جهان + فیلم
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با پیروزی شاگردان مورایس به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در حالی از ساعت ۱۶:۴۵ در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس در نهایت با گل دقیقه ۴+۹۰ محمد کریمی با پیروزی شاگردان مورایس به پایان رسید.

البته در دقیقه ۲۲ امید نورافکن موفق به گشودن دروازه پرسپولیس شد، اما با اعلام کمک داور این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد، موضوعی که در تصاویر فریز شده مشخص شد که اشتباه بوده است.

گل: محمد کریمی (۴+۹۰)

کارت قرمز: لئاندرو پریرا در دقیقه (۳+۴۵) نیمه اول با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

سپاهان با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و سال را با صدرنشینی قاطع به پایان رساند. پرسپولیس هم موقتا با همان ۴۵ امتیاز در رده دوم باقی ماند، چراکه در صورتی پیروزی استقلال در دیدار فردا مقابل فولاد به رده سوم سقوط خواهد کرد. با توجه به هفته‌های باقیمانده و پیروزی ارزشمند شاگردان مورایس مقابل حریف مستقیم خود این تیم گام بلندی در مسیر قهرمانی برداشت تا به عبارتی نصف جام به نصف جهان برود.

 

تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول با اشتباه کمک داور و یک اخراجی/ گل نورافکن سوخت + فیلم

 

 
گل اول سپاهان توسط کریمی در دقیقه ۹۰+۴
 

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (۹۰+۱ - وحدت هنانوف)، امید عالیشاه (۴۶ - عیسی آل کثیر)، مهدی ترابی، محمد عمری (۸۶ - سیامک نعمتی) و لئاندرو پریرا

ترکیب سپاهان برابر پرسپولیس

پیام نیازمند، مسعود ریگی، رامین رضاییان (۶۳ آریا جعفری)، فرشاد احمدزاده (۶۳ کاتاتائو)، جلال الدین علی محمدی، میلاد زکی پور، امید نورافکن، محمد کریمی، محمد دانشگر، شهریار مغانلو و نیلسون

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *