خمز: امروز، روز تراکتور نبود/ من مقصر باخت به مس رفسنجان هستم

17:41 - 20 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۹۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خمز: امروز، روز تراکتور نبود/ من مقصر باخت به مس رفسنجان هستم
سرمربی تیم تراکتور گفت: باید جریمه نقدی سنگین برای کارت‌های زرد بی مورد بگذاریم.

خبرگزاری میزان - پاکو خمز، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*در ارسال پاس خیلی اشتباه داشتیم که این در حد کیفیت بازی تراکتور نبود و خیلی پایین بود. موقعیت هم داشتیم که نزدیم. به دلیل همین پاس‌های اشتباه به هدف مان نرسیدیم. امروز روز ما نبود.

*فکر نمی‌کنم مس بازی تحت فشار را ما حذف کرده باشد و ما هم فشار این تیم را رد کرده باشیم. سانترهایمان و در کل از لحاظ فنی خوب نبودیم. اگر دنبال مقصر هستید آن مقصر من هستم، چون بازیکنان باید خواسته‌هایم انجام دهند.

*اینکه می‌گویید از نظر روانی آمادگی ندارند برچه اساسی است؟ فکر نمی‌کنم بازیکنان ما در حال و هوای شکست پرسپولیس مانده باشند. اشتباهات فردی زیادی داشتیم و آیا حق ما این بود که مقابل پرسپولیس و این بازی شکست بخوریم؟ ما می‌توانستیم حداقل یکی از این دو مسابقه را ببریم؛ بنابراین ما باید راه مان را ادامه دهیم و این اتفاقات هم ممکن است برای هر تیمی بیفتد.

*همچنان به همه بازیکنانم اعتماد دارم و باید بیشتر مواظب آن‌ها باشیم و اعتماد کنیم. در نهایت من تصمیم می‌گیرم که چه کسی بازی کند یا نکند. 

*باید جریمه نقدی سنگین برای کارت‌های زرد بی مورد بگذاریم. هادی محمدی کارت بی موردی برای اعتراض دریافت کرد و قطعا از همین مورد شروع می‌کنیم و او جریمه سنگین خواهد شد.

*اینکه بخواهیم فقط روی این بازی، تیم را ارزیابی کنیم درست نیست. اشتباهات مانع شد که بازی خوبی انجام دهیم. این تیم همان تیمی است که هفته قبل و دو هفته قبل بازی کرد. فقط و فقط روی اشتباهات در پاس دادن باختیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *