رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد از ۲ واحد تولید شهرستان اشکذر/ بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی با همت دادگستری استان حفظ یا ایجاد شده است

11:13 - 20 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۸۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد از ۲ واحد تولید شهرستان اشکذر/ بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی با همت دادگستری استان حفظ یا ایجاد شده است
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: با همت دادگستری استان در ۱۰ ماهه گذشته و در قالب مصوبات ستاد استانی اقتصاد مقاومتی بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی حفظ یا ایجاد شده است.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه که در شهرستان اشکذر برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت امام زمان و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهارکرد: در ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری در مجموع ۶۵ جلسه این ستاد شامل ۳۳ جلسه سطح علنی و ۳۲ جلسه مقدماتی در استان برگزار شده است.

وی افزود:همچنین با توجه به اهمیت موضوع و با اولویت بندی از ۴۶ واحد تولیدی استان با حضور مدیران ارشد مرتبط به صورت میدانی بازدید و جلسه ستاد در فرمانداری شهرستان برگزار و مصوبات لازم اتخاذ شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد بیان کرد: ماحصل این جلسات و بازدید‌ها ۲۱۶ مصوبه بوده است که زمینه حفظ یا ایجاد اشتغال برای ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر را در استان فراهم کرده است.

وی با اشاره به سختی کار تولید در کشور تصریح کرد: کسانی که امروز در عرصه تولید و اشتغال فعالیت دارند سربازان جنگ اقتصادی کشور هستند و کوچکترین رسالت ما حمایت و گره گشایی از آن‌ها است.

دهشیری مهاجرت پذیری را از آسیب‌های پیشروی توسعه صنعت در استان دانست و گفت: قطعا در کنار آسیب‌ها فرصت‌هایی هم وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی از آن بهره برد.

وی با گرامیداشت هفته درختکاری بر لزوم توجه به مسائل زیست محیطی در استان تاکید کرد و گفت:این موضوع در حمایت از صنایع استان باید در اولویت قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد عنوان کرد: در این ایام که توامان درگیر جنگ ارزی و بحث مسمومیت دانش آموزان هستیم باید به این سربازان گمنام که بی ادعا در کف جامعه مشغول جانفشانی هستند ضمن تبریک، خدا قوتی جانانه گفت.

در حاشیه این جلسه اعضای ستاد از ۲ واحد تولید شهرستان بازدید و در ادامه جلسه ستاد در شهرستان اشکذر برگزار و مشکلات ۶ واحد تولیدی شهرستان مطرح و جهت رفع مشکلات پیش روی آن‌ها تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *