شوک به عراقی‌ها قبل از دیدار برابر ایران/ ستاره عراق جدال حساس را از دست داد

9:10 - 20 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۸۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شوک به عراقی‌ها قبل از دیدار برابر ایران/ ستاره عراق جدال حساس را از دست داد
کنفدراسیون فوتبال آسیا چند ساعت قبل از دیدار تیم ملی جوانان عراق برابر ایران اعلام کرد که عراقی‌ها نمی‌توانند از بازیکن کلیدی خود استفاده کنند.

خبرگزاری میزان - تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران و عراق در حالی امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های جام ملت‌های آسیا زیر ۲۰ سال به مصاف هم خواهند رفت که کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها چند ساعت قبل از این دیدار در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که شربل شمعون نمی‌تواند تیمش را مقابل ایران همراهی کند.

شمعون که در لیگ استرالیا بازی می‌کند در دیدار نخست تیم ملی فوتبال جوانان عراق برابر اندونزی با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا او را ۳ جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

عراقی‌ها براین باور بودند که این ۳ جلسه محرومیت با احتساب دیدار برابر اندونزی است، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که این ۳ جلسه محرومیت به استثنای کارت قرمزی بوده که در دیدار برابر اندونزی دریافت کرده است و نمی‌تواند مقابل ایران هم به میدان رود.

دیدار تیم‌های ملی جوانان ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (شنبه، بیستم اسفندماه) در ورزشگاه JAR برگزار خواهد شد که هر کدام از دو تیم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنند سهمیه حضور در جام جهانی جوانان را به دست خواهند آورد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *