افتتاح نمایشگاه خوشنویسی با محوریت آثار قرآنی و آئینی

19:26 - 19 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۷۶۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
افتتاح نمایشگاه خوشنویسی با محوریت آثار قرآنی و آئینی
نمایشگاه آثار خوشنویسی رضا محمدی همزمان با نیمه شعبان و میلاد حضرت اباصالح المهدی گشایش یافت. 

خبرگزاری میزان- آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه آثار خوشنویسی رضا محمدی با محوریت جملات قرآنی و احادیث بوده و در کنار آن اشعار آیینی زیبایی با حال و هوای اهل بیتی به چشم می‌خورد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه چهره‌هایی همچون استاد گنجی عضو هیئت مدیره انجمن خوشنویسان ایران و همچنین هادی جانفدا از شعرای نامی حوزه شعر آیینی حضور داشتند.

گنجی در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به اهمیت جایگاه خوشنویسی آثار قرآنی و آیینی، گفت: البته نباید هنر را به موضوع خاصی محدود کرد که عربی نباشد یا از انگلیسی استفاده نکرد. کار‌های ارائه شده در این نمایشگاه بسیار لطیف و زیباست و احساس آرامشی به همراه دارد که می‌تواند برای همه مردم مفید باشد.

هادی جانفدا نیز در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: خطاطی و خوشنویسی یکی از مهم‌ترین هنر‌های آیینی جهان تشیع است که در سده‌های مختلف توجه بسیاری به آن وجود داشته است و قرن‌هاست که در حال درخشش است. شاید در بین دوستداران اهل بیت خانه‌ای نباشد که از خوشنویسی و تهذیب خالی باشد.

گفتنی است این نمایشگاه که بازدید آن برای عموم مردم به صورت رایگان امکان پذیر است از ساعت ۱۲ الی ۲۱ روز‌های ۱۹، ۲۰ و ۲۱ اسفندماه در هتل نیلو تهران پذیرای علاقه‌مندان به این هنر جذاب است.

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی با محوریت آثار قرآنی و آئینی

انتهای پیام/


برچسب ها: هنر خوشنویسی

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
0
رضا محمدی، هنرمند گرانقدر با روحی بزرگ اما مغفول و گمنام
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
بسیار عالی بود نمایشگاه آثار ایشان
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *