گزینه خارجی هدایت ایران با اکوادور به توافق رسید + عکس

14:20 - 19 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۷۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
گزینه خارجی هدایت ایران با اکوادور به توافق رسید + عکس
نشریه اسپانیایی «آس» مدعی شد گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران با فدراسیون فوتبال اکوادور توافق کرده است.

خبرگزاری میزان - باوجود گذشت بیش از ۲ ماه از پایان جام جهانی ۲۰۲۲ و جدایی کارلوس کی‌روش از هدایت تیم ملی فوتبال ایران، اما همچنان نیمکت تیم ملی بدون سرمربی است، این در حالیست که باید نزدیک به ۲۰ روز دیگر دو بازی دوستانه مقابل عراق و روسیه در ایام فیفادی انجام دهیم.

با اینکه که روند انتخاب سرمربی تیم ملی بسیار طولانی شده و اکثر رقبای‌مان مانند کره‌جنوبی، قطر، عربستان و ژاپن تکلیف نیمکت فنی خود را مشخص کرده‌اند، هفته گذشته بود که رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی تا روز بیستم اسفند ماه یعنی فردا (شنبه) معرفی خواهد شد.

در کنار ۵ گزینه داخلی، فیلیکس سانچز، سرمربی سابق تیم ملی قطر یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های فدراسیون فوتبال بود، اما نشریه ورزشی «آس» مدعی شد فیلیکس سانچز برای هدایت تیم ملی اکوادور با فدراسیون این کشور در تمامی موارد به توافق رسیده است.

طبق اعلام این روزنامه چاپ اسپانیا سانچز که در لاماسیا تربیت یافته، علاوه بر هدایت تیم بزرگسالان اکوادور نقش اساسی در دسته‌های پایین‌تر نیز خواهد داشت، جایی که اکوادور موفقیت خود را پایه گذاری کرده است، همانطور که با مقام سوم کسب شده در جام جهانی زیر ۲۰ سال اتفاق افتاد. باتوجه به پیش رو بودن مسابقات مقدماتی کوپا آمریکا سانچز باید سریعا کارش را شروع کند.

تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *