الهامی: لایق‌ترین مربی داخلی برای تیم ملی هستم/ نه تنها سانچز، دستیار گواردیولا هم نمی‌شوم

11:50 - 19 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۷۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
الهامی: لایق‌ترین مربی داخلی برای تیم ملی هستم/ نه تنها سانچز، دستیار گواردیولا هم نمی‌شوم
سرمربی تیم هوادار تهران گفت: اگر مربی تیم ملی شوم کره‌جنوبی را در سئول، ژاپن را در توکیو و عربستان را در ریاض شکست می‌دهم.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال هوادار که امروز (جمعه) میهمان برنامه تلویزیونی «ورزشگاه» بود در واکنش به عدم حضورش در بین گزینه‌های داخلی هدایت تیم ملی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*در مقطع فعلی دوست ندارم سرمربی تیم ملی شوم، چون قصد دارم در رده باشگاهی کار کنم. فکر می‌کردم لایق‌ترین شخص برای هدایت تیم ملی، من بودم، چون موفق‌ترین مربی در پنج سال گذشته بوده‌ام و همه مربیان را برده‌ام. باید از طبقه پنجم می پریدم که گزینه سرمربیگری تیم ملی می شدم؟

*استقلال فصل گذشته بدون باخت قهرمان شد، ولی سه بار با این تیم (در لیگ برتر و حذفی) بازی کردم و یک گل نخوردم. حسین فرکی و مهدی تارتار عزیزان من هستند، ولی در ۱۵ سال گذشته یک هزارم افتخاراتم را کسب نکرده‌اند. امیر قلعه‌نویی رئیس و عزیز من است، ولی در ۱۰ سال گذشته چه افتخاری کسب کرده است؟

*به خودم ایمان دارم، اگر مربی تیم ملی شوم کره‌جنوبی را در سئول، ژاپن را در توکیو، چین را در پکن و عربستان را در ریاض شکست می‌دهم، به شرطی که قبول کنم سرمربی تیم ملی شوم. من با سه کاپیتان تیم ملی در بحرانی‌ترین شرایط کار کردم. مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه سه کاپیتان تیم ملی بودند و از آن‌ها بپرسید که از ساکت الهامی بیشتر یاد گرفتند یا از مربیان دیگر از جمله کارلوس کی‌روش.

*غیر از خودم، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی شته هدایت تیم ملی هستند.

*در مورد اینکه حاضر است دستیار سانچس در تیم ملی فوتبال ایران شود؟ دوره دستیاری من گذشته است، چون چیزی ندارم که ارائه کنم. نه تنها سانچس، بلکه دستیار گواردیولا نیز نمی‌شوم. سانچز بیاید ایران در لیگ خودمان اگر توانست  یک تیم را که نمی‌خواهم اسم بیاورم سه روز نگه دارد من اسمم را عوض می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *