لیگ اروپا| پیروزی شیاطین سرخ در شب کم فروغ آزمون و جهانبخش/ توپچی‌ها متوقف شدند + عکس

10:00 - 19 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۶۸۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لیگ اروپا| پیروزی شیاطین سرخ در شب کم فروغ آزمون و جهانبخش/ توپچی‌ها متوقف شدند + عکس
دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با برتری منچستریونایتد و یونتوس و شب کم فروغ ستاره‌های ایرانی به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان - دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شب گذشته (پنجشنبه) با برگزاری ۸ دیدار به اتمام رسید که در نخستین بازی تیم بایرلورکوزن که از سردار آزمون را ۶۰ دقیقه در زمین داشت مقابل تیم فرنتوس وارش مجارستان با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید.  کریم دمیربای در دقیقه ۱۰ و اموند تاپسوبا در دقیقه ۸۶ گل‌های لورکوزن در این بازی خانگی به ثمر رساندند.

در یکی از مهم‌ترین دیدر‌ها تیم آرسنال مقابل مهمانش تیم اسپورتینگ لیسبون به تساوی ۲ بر ۲ رسید تا توپچی‌های لندنی کار  در بازی برگشت در ورزشگاه امارات پیش رو داشته باشند.  ویلیام سالیبا در دقیقه ۲۲ و هیدماسا موریتا در دقیقه ۶۲ (گل به خودی) برای آرسنال و ایناسیو و پائولینیو به ترتیب در دقایق ۳۴ و ۵۵ برای اسپورتینگ گلزنی کردند.

تیم آس رم موفق شد در ورزشگاه المپیک این شهر با حساب ۲ بر صفر رئال سوسیه‌داد را شکست دهد و مصاف تیم‌های یونیون برلین با سن‌ژیلوای بلژیک با تساوی ۳ بر ۳ به اتمام رسید.

در حساس‌ترین بازی تیم منچستریونایتد در حالی که در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم رئال بتیس بود در نهایت شیاطین سرخ با نتیجه ۳ بر یک از سد شاگردان مانوئل پلگرینی گذشتند تا با خیالی آسوده به استقبال دیدار برگشت بروند. مارکوس رشفورد در دقیقه ۶، آنتونی در دقیقه ۵۳، برونو فرناندز در دقیقه ۵۸ و وگهورست در دقیقه ۸۴ گل‌های منچستریونایتد را به ثمر رساندند و آیوز پرس در دقیقه ۳۲ تنها گل میهمان اسپانیایی را زد.

در دیگر بازی‌ها تیم یوونتوس با نتیجه یک بر صفر فرایبورگ را از پیش رو برداشت و فنرباغچه ترکیه هم با ۲ گل مغلوب میزبانش تیم سویا شد

در آخرین بازی هم که بین تیم‌های شاختاردونتسک و فاینورد برگزار شد، تیم اوکراینی با گل یاروسلاو راکیتسکی در دقیقه ۷۹ پیش افتاد، اما فاینورد با گلزنی بولائوده که در دقیقه ۸۶ به جای علیرضا جهانبخش به میدان رفت کار را در دقیقه ۸۸ به تساوی کشاند.

*نتایج دیدادور رفت مرحله یک هشتم نهایی به شرح زیر است:

بایرلورکوزن ۲ - فرنتس واروش مجارستان صفر

یونیون برلین ۳- سن ژیلور ۳

اسپورتینگ ۲- آرسنال ۲

آاس رم ۲- رئال سوسیه داد صفر

منچستریونایتد ۲ - رئال بتیس یک

شاختار دونتسک یک - فاینورد یک

سویا ۲ - فنرباغچه صفر

یونتوس یک - فرایبورگ صفر

لیگ اروپا| پیروزی شیاطین سرخ در شب کم فروغ آزمون و جهانبخش/ توپچی‌ها متوقف شدند

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *