رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری هرمزگان: هم‌افزایی دستگاه قضایی و سپاه به‌منظور صیانت از امنیت مردم و حقوق عامه

19:02 - 18 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۶۴۶
رئیس کل دادگستری هرمزگان: هم‌افزایی دستگاه قضایی و سپاه به‌منظور صیانت از امنیت مردم و حقوق عامه
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر هم‌افزایی دستگاه قضایی و سپاه پاسداران به‌منظور صیانت از امنیت مردم و حقوق عامه تأکید کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولان قضایی استان با حضور در مقر فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) استان با سردار اباذر سالاری دیدار و گفتگو کرند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در این دیدار با تجلیل از مجاهدت‌های سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: خوشبختانه امروز شاهد هستیم که سپاه و بسیج در همه مسائل کشور پرچم‌دار عزت و سربلندی هستند، چنانچه در زمان بحران‌های ناشی از سیل، زلزله و حوادث اخیر، سپاه و بسیج در کنار مردم حضور داشتند و مشکل گشایی می‌کردند.

وی تصریح کرد: برای مردم ثابت شده است که مجموعه سپاه پاسداران علاوه بر عمل به وظیفه ذاتی در مسائل جانبی نیز با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری حضوری راهبردی و اثربخش دارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به فعالیت‌های مشترک دستگاه قضایی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت صیانت از امنیت مردم و حقوق عامه، خاطرنشان کرد: دادگستری کل استان هرمزگان آمادگی لازم را برای هر نوع همکاری و هم افزایی با سپاه پاسداران دارد.

در ادامه این دیدار سردار اباذر سالاری فرمانده
 سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نیز با تبریک اعیاد شعبانیه ضمن تشکر از حضور رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان در مقر فرماندهی سپاه امام سجاد «علیه السلام» این موضوع را موجب خرسندی و افزایش روحیه پاسداران انقلاب عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران یکی از معجزات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) ایجاد شده است، اظهار کرد: حضور سپاه و بسیج در صحنه حوادث گوناگون و در کنار مردم به خوبی بیانگر نگاه ژرف و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ایجاد این شجره طیبه است.

سردار سالاری با اشاره به اینکه حضور بسیجیان در بحران‌ها و حوادث مختلف برای ما روحیه بخش و درس آموز بوده است، یادآور شد: مجموعه سپاه پاسداران و نیروی مقاومت بسیج با همه ظرفیت‌ها آماده تشریک مساعی و همکاری با دستگاه قضایی است تا از این طریق موجبات آرامش مردم را فراهم آورد.

گفتنی است، در جریان این دیدار، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و همکاری‌های سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *