دادستان مرکز استان هرمزگان به مشکلات ۵۳ نفر از شهروندان در بندرعباس رسیدگی کردند

17:29 - 18 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۶۳۹
دادستان مرکز استان هرمزگان به مشکلات ۵۳ نفر از شهروندان در بندرعباس رسیدگی کردند
دادستان مرکز استان هرمزگان در برنامه ملاقات مردمی به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۵۳ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - علیرضا احمدی منش دادستان مرکز استان هرمزگان در برنامه ملاقات مردمی به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی ۵۳ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در جریان این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید به اتفاق جمعی از معاونان ستادی و قضایی خود در دیدار چهره به چهره با متقاضیان، از نزدیک در جریان درخواست‌ها و مشکلات مردم قرار گرفت و دستور رسیدگی‌های لازم را صادر کرد.

برنامه ملاقات مردمی دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس در راستای سیاست‌های قوه قضاییه و برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، هر هفته با حضور دادستان و معاونانش در ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، واقع در خیابان شهید مطهری شمالی جنب بیمارستان دکتر شریعتی برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بر عملکرد ضابطین، احیای حقوق عامه و تسریع در گره‌گشایی از کار مردم برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به ساختمان دادسرای بندرعباس و اخذ نوبت و یا ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: my. adliran. ir با دادستان مرکز استان هرمزگان و معاونین وی ملاقات کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *