رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور هزاران معترض در خیابان‎های اراضی اشغالی/معترضان مسیر حرکت نتانیاهو را مسدود کردند

15:20 - 18 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۶۲۲
حضور هزاران معترض در خیابان‎های اراضی اشغالی/معترضان مسیر حرکت نتانیاهو را مسدود کردند
اعتراض‌ها به اصلاح سیستم قضایی رژیم صهیونیستی روز پنج‎شنبه به تلاش معترضان برای ممانعت از سفر نتانیاهو به ایتالیا تبدیل شد.

خبرگزاری میزان – اعتراض‎ها به سیاست‌های کابینه نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز پنج‎شنبه تشدید شد و به درگیری میان معترضان و پلیس رژیم صهیونیستی انجامید.

به گزارش «آسوشیتدپرس، رویترز و تایمز آو اسرائیل»، معترضان در اراضی اشغالی روز پنج‎شنبه بار دیگر مخالفت خود را با پیشنهاد کابینه رژیم صهیونیستی برای بازنگری در سیستم قضایی، با تلاش برای مسدود کردن مسیر حرکت نتانیاهو به سمت فرودگاه برای انجام سفر رسمی به ایتالیا و در میانه بازدید وزیر دفاع آمریکا از اراضی اشغالی نشان دادند.

 

تقابل شدید پلیس و معترضان در اراضی اشغالی

 

معترضان در بیش از ۲ ماه گذشته تظاهرات‌هایی را علیه اصلاح پیشنهادی در سیستم قضایی برگزار کردند.

تظاهرات امروز معترضان در اراضی اشغالی و اقدام آن‌ها مبنی بر مسدود کردن بزرگراه‌ها از جمله در «تل آویو» سبب اختلال ترافیکی شد که ابهام در رسیدن نتانیاهو به فرودگاه را نیز رقم زد.

 

 

دفتر نتانیاهو محل اختفای او را پس از استقبال عجولانه از لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا فاش نکرد.

 

 

اعتراض به پیشنهاد جنجالی کابینه نتانیاهو برای بازنگری در سیستم قضایی، رژیم صهیونیستی را در یکی از بدترین بحران‌های داخلی فرو برده است.

 

 

فراتر از تظاهراتی که ده‌ها هزار ساکن اراضی اشغالی را به خیابان‌ها کشانده و اخیرا خشونت‌آمیز شده است، مخالفت‌ها در سراسر اراضی اشغالی افزایش یافته است.

این شکاف، ارتش رژیم صهیونیستی را که شاهد مخالفت بی‌سابقه‌ای از درون صفوف خود است، در امان نگذاشته است.

 

تقابل شدید پلیس و معترضان در اراضی اشغالی

 

بنیامین نتانیاهو که در اواخر دسامبر پس از یک بن بست سیاسی طولانی مدت به قدرت رسید قصد مهار سیستم قضایی را به دلیل پرونده‌های قضایی جاری در رابطه با فساد خود دارد که از سوی منتقدانش به باد انتقاد گرفته شده است.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *