مشکلات و مطالبات کارگران واحد تولیدی با کمک دادگستری شهرستان عنبرآباد رسیدگی شد/ حمایت دستگاه قضایی برای راه اندازی فاز دوم کارخانه

12:31 - 18 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۵۹۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات و مطالبات کارگران واحد تولیدی با کمک دادگستری شهرستان عنبرآباد رسیدگی شد/ حمایت دستگاه قضایی برای راه اندازی فاز دوم کارخانه
رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد استان کرمان گفت:با ورود دستگاه قضایی رسیدگی به مشکلات و مطالبات کارگران کارخانه نیلی صنعت دردستور کار قرار گرفت و خوشبختانه باقول مساعد مدیران کارخانه موانع رفع گردید

خبرگزاری میزان _ رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد استان کرمان گفت:با ورود دستگاه قضایی رسیدگی به مشکلات و مطالبات کارگران کارخانه نیلی صنعت دردستور کار قرار گرفت و خوشبختانه باقول مساعد مدیران کارخانه موانع رفع شد.

ابوذر داوریان در حاشیه بازدید از کارخانه تولید مواد غذایی نیلی صنعت در شهرک صنعتی عنبرآباد که با حضور دادستان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:موضوع راه اندازی فاز دوم این کارخانه نیز در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مطرح شده و تاکنون چندین جلسه با مدیران کارخانه و مسئولان بانکی و اداره صمت در جهت حل مشکل نقدینگی و اختصاص تسهیلات بانکی به این کارخانه داشته ایم. 

وی هدف از این بازدید را حمایت از تولید عنوان کرد و افزود: با توجه به جنگ اقتصادی که دشمنان در جهت بی ثبات کردن تولید ملی و کوچک شدن سفره مردم راه انداخته‌اند، حمایت قضایی از فعالین بخش اقتصادی و تولیدی، از اهداف اساسی قوه قضاییه است.

 وی تصریح کرد:ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در دادگستری شهرستان عنبرآباد با تمام قدرت از تولیدات بومی در سطح شهرستان حمایت و پشتیبانی می‌کند. 

داوریان یکی از مهمترین ارکان بخش تولید را قشر زحمت کش کارگران برشمرد و افزود: ثبات در تولید موجب به کارگیری و ثبات شغلی افراد جامعه می‌شود و این مهم با حمایت از تولید به دست خواهد آمد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *