گفت‌وگو|

موسوی: بوکس نیازمند نگاه خاص است/ المپیکی حمایت کنند تا کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم

9:45 - 18 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۵۵۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
موسوی: بوکس نیازمند نگاه خاص است/ المپیکی حمایت کنند تا کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم
دارنده ۳ مدال برنز بوکس آسیا گفت: حق بوکس ایران تنها کسب سهمیه نیست و می‌توانیم مدال المپیک هم بگیریم، اما باید المپیکی حمایت شویم تا کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم.

سیدشاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص تمرینات تیم ملی بوکس اظهار داشت: سال‌هاست در اردو‌های تیم ملی حضور دارم و با جو اردو خو گرفته‌ام. تمرینات هم مانند همیشه پیگیری می‌شود و هر هفته هم انتخابی‌هایی برگزار می‌شود تا کادرفنی به خواسته‌های خود برسد.

وی افزود: من هم مثل سایر بوکسور‌ها در چارچوب قوانین تیم ملی حرکت می‌کنم و قرار نیست اتفاق خاصی برای منی که سال‌هاست در اردو حضور دارم رخ دهد. به هر حال ما تمام تمرکز خود را معطوف به تمرینات می‌کنیم تا با آمادگی کامل در مسابقات حاضر شویم.

*روز‌های حساس و سرنوشت‌سازی در پیش داریم

ملی‌پوش پرافتخار بوکس ادامه داد: رقابت‌های قهرمانی جهان را در پیش داریم و پس از آن در بازی‌های آسیایی که حکم کسب سهمیه المپیک را دارد، حضور پیدا می‌کنیم. روز‌های حساس و سرنوشت‌سازی در پیش است و نیازمند حمایت ویژه مسئولان هستیم.

موسوی تصریح کرد: بوکس اگر سهمیه المپیک می‌خواهد باید در تورنمنت‌های تدارکاتی و اردوهای مشترک بیشتری حاضر شود. خلاء بازی‌های تدارکاتی حس می‌شود و باید این مشکل برطرف شود.

*حق بوکس ایران تنها کسب سهمیه نیست

دارنده ۳ مدال برنز آسیا گفت: بوکس همواره برای ورزش ایران افتخارآفرین بوده، اما نیازمند حمایت خاص و نگاه ویژه‌ای است. حق بوکس ایران تنها کسب سهمیه نیست و می‌توانیم مدال المپیک هم بگیریم، اما باید المپیکی حمایت شویم تا کارهای بزرگ‌تری انجام دهیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *