رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لیگ برتر والیبال| دبل قهرمانی شهداب با شکست شاگردان عطایی/ دست آملی‌ها به جام نرسید

19:49 - 16 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۴۲۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لیگ برتر والیبال| دبل قهرمانی شهداب با شکست شاگردان عطایی/ دست آملی‌ها به جام نرسید
تیم شهداب یزد با پیروزی مقتدرانه مقابل تیم لبنیات هراز آمل برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر والیبال شد.

خبرگزاری میزان - فینال سی‌‎و‌ششمین دوره لیگ برتر والیبال ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸ امروز(سه‌شنبه) بین تیم‌های شهداب یزد و لبنیات هراز آمل برگزار شد که در پایان این بازی زیبا و مهیج شهدابی‌ها موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر از سد شاگردان بهروز عطایی گذشتند تا به این ترتیب نماینده یزد همانند سال گذشته قهرمان لیگ برتر والیبال شود.

شاگردان محمدرضا تندروان با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ نماینده آمل را شکست دادند تا در چهارمین سال حضور در والیبال ایران برای دومین بار قهرمان لیگ برتر مردان شوند.

تیم شهداب یزد در ابتدای این مسابقه با ترکیب شهروز همایونفرمنش، محمد، ولی زاده، امیر غفور، سعید جواهری توانا، مسعود غلامی و مهدی مهدوی (کاپیتان) بازی را شروع کرد و محمدرضا موذن نیز به عنوان لیبرو بازیکنان را همراهی کرد.

در آنسوی میدان، پوریا حسین‌خانزاده، عرفان نوروزی، علی حاجی‌پور، مجتبی میرزاجانپور، محراب ملک سرخی، علی رمضانی و ابوالفضل قلی‌پور (لیبرو) در ابتدای دیدار با شهداب به میدان آمدند.

دو تیم شهداب و لبنیات هراز در مرحله مقدماتی نیز دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده آمل در دیدار رفت سه بر یک به پیروزی رسیده بود و در دیدار برگشت یزدی‌ها در خانه سه بر یک حریف را شکست داده بودند.

شهدابی‌ها در این مسیر و در پایان مرحله مقدماتی ۱۹ برد، هفت باخت و ۵۴ امتیاز را به ثبت رساندند و در جایگاه نخست جدول قرار گرفتند.

این تیم در مرحله یک چهارم نهایی و در دو مسابقه متوالی ایفاسرام اردکان را شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف کرد. شاگردان محمدرضا تندروان در مرحله نیمه‌نهایی تیم جوان و باانگیزه پاس گرگان را شکست دادند تا به عنوان فینالیست نخست این رقابت‌ها در سال ۱۴۰۱ معرفی شوند.

تیم لبنیات هراز آمل که از هفته پنجم تا بیست‌ودوم صدرنشین جدول بود نیز مرحله گروهی لیگ برتر مردان امسال را با ۱۸ پیروزی، هشت باخت و ۵۲ امتیاز به عنوان تیم دوم جدول به پایان رساند و به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

هرازی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست فولاد سیرجان ایرانیان در دو دیدار متوالی شدند تا در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار گیرند. این تیم در مرحله نیمه‌نهایی نیز موفق به شکست تیم پرافتخار پیکان شد تا حریف شهداب یزد در دیدار نهایی جام سی‌وششم شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *