ارائه لایحه حمایت از سازمان های مردم نهاد از سوی وزارت کشور به هیات دولت

9:08 - 02 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۰۲۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی گفت: لایحه حمایت از سازمان های مردم نهاد از سوی وزارت کشور برای بررسی و اعلام نتیجه نهایی به هیات دولت ارسال شده است.

: قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی گفت: لایحه حمایت از سازمان های مردم نهاد از سوی وزارت کشور برای بررسی و اعلام نتیجه نهایی به هیات دولت ارسال شده است.

مرتضی میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان درباره زمان ارائه لایحه حمایت از سازمان های مردم نهاد به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این لایحه از سوی معاونت اجتماعی وزارت کشور به صورت دقیق بررسی و پرونده آن به هیات دولت برای اعلام نتیجه نهایی ارسال شده است.

وی افزود: بنا است امروز در اولین جلسه کمیسیون دولت در سال 94 لایحه حمایت از سازمان های مردم نهاد مورد بحث و بررسی قرار گیرد و اعضای این کمیسیون نظرات جامع خود را درباره آن اعلام کنند.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی تاکید کرد: با توجه به رویکردی که شخص رئیس جمهور نسبت به حمایت از فعالیت های سازمان های مردم نهاد دارند امیدواریم که در 6 ماهه اول سال پس از بررسی کمیسیون دولت این لایحه به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

میرباقری تاکید کرد: به طور حتم با تدوین این لایحه از سوی دولت یازدهم برگ جدیدی در فعالیت های سازمان های مردم نهاد شکل می گیرد و آنها می توانند به صورت منسجم و برنامه ریزی شده نسبت به رویکرد کاری خود وارد عمل شوند.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم و وزارت کشور تا به امروز در راستای حمایت از سازمان های مردم نهاد در بخش های مختلف تمامی فعالیت های لازم را انجام داده است و امیدواریم با تصویب این لایحه رویکرد قانونمندی برای فعالیت این سازمان ها ایجاد شود تا آنها بتوانند بدون وجود برخی از مشکلات به راحتی به فعالیت های خود در حیطه های مختلف بپردازند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *