اعلام زمان پایان لیگ برتر و شروع فصل آینده

14:08 - 16 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۳۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اعلام زمان پایان لیگ برتر و شروع فصل آینده
مسئول مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را درباره زمان پایان لیگ برتر و شروع فصل آینده توضیحاتی داد.

خبرگزاری میزان - سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در پایان مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*جام حذفی هم جزو برنامه‌های کاری ما است و همزمان با لیگ جلو می‌رویم. یکی از تورنمنت‌های مهم ما است و برای همه خیلی خوب بوده، خوشبختانه تا این لحظه رقابت‌های خیلی خوبی داشتیم. حضور هواداران دل ما و سکو‌ها را گرم کرد.

*خوشحالیم که مجددا هواداران را در ورزشگاه‌ها می‌بینیم. بعد از مسائل و شرایط کرونایی خوشبختانه به سمتی می‌رویم که فضای ورزش و فوتبال به همان گرمی سابق باشد. امیدوارم بتوانیم رقابت‌های خوبی را تقدیم هواداران کنیم.

*برنامه‌های تیم ملی؟ برنامه‌های فیفا خوشبختانه از قبل تعیین شده است. همیشه مطابق برنامه‌های فیفا برنامه‌ریزی کردیم. با توجه به برگزاری جام ملت‌های آسیا و بر اساس برنامه مشخص‌شده توسط AFC و فیفا آماده‌ایم این کار را انجام بدهیم. تیم ملی خط قرمز ما است، ان‌شاالله بتوانیم با برنامه‌هایمان به تیم ملی کمک کنیم.

*درباره زمان اعلام لیست تیم ملی؟ یک ایمیل در مورد بحث دعوت و برگزاری قرعه‌کشی و مسائلی از این قبیل به فدراسیون فوتبال آمده، تاریخش مشخص است، اما چون تقویم AFC مشخص نشده منتظریم انجام شود تا بر اساس آن برنامه سال آینده را اعلام کنیم.

*امیدواریم بتوانیم در نیمه اول خرداد، لیگ و جام حذفی را به‌طور کلی تمام کنیم.

*در مورد زمان برگزاری فصل بعدی لیگ برتر؟ قاعدتا ۶ تا ۸ هفته بعد از پایان فصل جاری باید انجام شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *