یورش به حواره؛ تازه‎ترین صحنه از خشونت‌های شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان

9:24 - 16 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۲۵۱
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
یورش به حواره؛ تازه‎ترین صحنه از خشونت‌های شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان
شهرک‌نشینان صهیونیست با پشتیبانی نظامیان رژیم صهیونیستی طی روز‌های اخیر جنایات بسیاری را علیه فلسطینیان مرتکب شدند.

خبرگزاری میزان - طوفان آتش و یورش اخیر که «حواره» را درگیر کرد، تازه‎ترین صحنه از خشونت‌هایی است که شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان در کرانه باختری مرتکب شده‌اند؛ اشتباه این است که این امر مجزا توصیف شود؛ این اقدام کاملا از پیش تعیین شده بود و بخشی از جنگ شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان است.

به گزارش عرب نیوز، شهرک نشینان از اتخاذ شدیدترین وحشیگری‌ها علیه فلسطینیان شرمسار نیستند. هفته گذشته وزیر دارایی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: «حواره» باید از بین برود. من فکر می‌کنم که اسرائیل باید این کار را انجام دهد.

تهدید او باید جدی گرفته شود، او یک فرد در حاشیه نیست بلکه در مرکز سیستم رژیم صهیونیستی قرار دارد.

آنچه در «حواره» روی داد امری معمول از سوی شهرک‌نشینان صهیونیستی است؛ شهرک نشینان به فلسطینیان حمله می‌کنند و دارایی آن‌ها را از بین می‌برند و به ویژه از دهه ۱۹۸۰، یک عرف قدیمی است. ارتش رژیم صهیونیستی به طور فزاینده اقدامات آن‌ها را تسهیل می‌کند.

یک استراتژی آزار و اذیت و سرقت اراضی محلی به حمله همه جانبه به مناطق استراتژیک کرانه باختری تکامل یافته است. این یک جنگ مستقر در مورد فلسطینی‌هاست اما بزرگترین تغییر این است که دفتر مرکزی جنبش شهرک نشینان اکنون کابینه رژیم صهیونیستی است.

طی چندین دهه این یک امر معمول بوده که کابینه‌های رژیم صهیونیستی چه چپ و چه راست آن را دنبال کرده‌اند.

ساکنان اراضی اشغالی متوجه می‌شوند که ارتش رژیم صهیونیستی چگونه اقدامات بیشتری را علیه فعالان حقوق بشری انجام می‌دهد تا از آنچه در برابر شهرک نشینان خشن می‌ایستد، حمایت نکنند.

ارتش رژیم صهیونیستی یک رهگذر نیست که شهرک نشینان صهیونیست را تماشا کند؛ بلکه این حملات آن‌ها را به طور فعال به هم پیوسته کرده و با آن همکاری دارد.

پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی با منطقه مورد حمله اخیر در حواره فاصله بسیار اندکی دارد، اما اقدامی برای متوقف کردن یا جلوگیری از این حمله انجام نداده و تنها چند نفر را بازداشت کرد و در فاصله کوتاهی آن‌ها نیز آزاد شدند.

آنچه وزیر دارایی رژیم صهیونیستی می‌گوید تنها یک توطئه پنهان نیست و مقام‎های رژیم صهیونیستی در همه سطوح برای آن تلاش می‌کنند.

خشونت در کرانه باختری به طرز غم‌انگیزی چیز جدیدی نیست؛ توجیه اوباش صهیونیست برای حمله به «حواره» یک بهانه ادعایی بیشتر نیست؛ مقیاس قتل عام به همان اندازه پاسخ مقام‎های صهیونیست بسیار نگران کننده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *