گفت‌وگو|

پاکدل: ۵ میلیارد هندبال از تبصره چهارده را نگرفته‌ایم/ برای تمدید با وویویچ مشکل دلار داریم

8:45 - 16 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۲۳۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پاکدل: ۵ میلیارد هندبال از تبصره چهارده را نگرفته‌ایم/ برای تمدید با وویویچ مشکل دلار داریم
رییس فدراسیون هندبال گفت: اولویت‌مان در سال آینده بازی‌های آسیایی هانگژو است و دو تیم‌مان باید در جام جهانی شرکت کنند.

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به شرایط سخت اعزام‌های خارجی برای تیم‌های ملی هندبال در رده‌های سنی مختلف بانوان و مردان، اظهار داشت: واقعا با شرایط خیلی سختی روبرو هستیم و افزایش قیمت ارز و هزینه‌های سنگین بلیت هواپیما، فدراسیون‌های مختلف و البته فدراسیون هندبال را با چالش جدی مواجه کرده است.

وی در مورد آخرین وضعیت اعزام تیم ملی هندبال ساحلی به مسابقات، تصریح کرد: شرایط اعزام تیم ملی هندبال ساحلی را با وجود تمام سختی‌ها مهیا کردیم و امروز ملی‌پوشان راهی بالی اندونزی شدند. مسئولان هم محبت داشتند، اما همچنان ۵ میلیارد تومان حق‌مان از تبصره ۱۴ را به حساب فدراسیون واریز نکرده‌اند و با اینکه اخیرا از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیر این موضوع بودم، همچنان این پول به دست‌مان نرسیده است.

رییس فدراسیون هندبال درباره اولویت برنامه‌های این رشته در سال آینده، گفت: رشته هندبال اخیرا سهمیه‌های جهانی ارزشمندی در بانوان و مردان کسب کرده و مدال‌های متعددی در آسیا به دست آورده و از همین رو نیازمند توجه ویژه دستگاه‌های مختلف هستیم. اولویت‌مان در سال آینده بازی‌های آسیایی هانگژو است و همچنین دو تیم‌مان باید در جام جهانی شرکت کنند.

پاکدل در پایان درخصوص ادامه همکاری با وسلین وویویچ، اظهار کرد: حدود ۴ روز است که مذاکرات جدی را با وویویچ آغاز کرده‌ایم و تا چهارشنبه هفته آینده تکلیف حضور او مشخص می‌شود. تلاش ما بر ادامه همکاری با این مربی تراز اول است، اما برای حفظ وویویچ مشکل دلار داریم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *