لیگ برتر روئینگ| نفرات برتر مسافت ۵۰۰ متر مشخص شدند

12:56 - 15 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۰۸۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
لیگ برتر روئینگ| نفرات برتر مسافت ۵۰۰ متر مشخص شدند
در ادامه لیگ برتر روئینگ آقایان با برگزاری سه مسابقه نفرات برتر مسافت ۵۰۰ متر مشخص شدند.

خبرگزاری میزان -  به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی تهران امروز دوشنبه ۱۵ اسفند میزبان مرحله اول لیگ برتر قایقرانی روئینگ بانوان و آقایان است.

مسابقات روئینگ در مرحله اول در مواد یکنفره سبک وزن و سنگین وزن مسافت ۵۰۰ و ۲۵۰ متر و مسابقه روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر برگزار می‌شود.

تیم‌های دانشگاه آزاد، پارس جنوبی، مهام پرتو، میداف، آینده‌سازان پارسه و تِکرو در بخش روئینگ بانوان و دانشگاه آزاد، مهام پرتو، بنادر و دریانوردی گناوه، ملوان نداجا و تِکرو در روئینگ آقایان حضور دارند.
در ادامه این رقابت‌ها، مسابقات فینال مسافت ۵۰۰ متر برگزار شد.

در فینال روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سنگین وزن حمیدرضا رضوانی از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۳۶.۰۱ دقیقه مدال طلا، شیرزاد قادری از ملوان نداجا با زمان ۱:۳۶.۶۵ دقیقه مدال نقره و ابوالفضل سطوتی از بنادر و دریانوردی گناوه با زمان ۱:۴۵.۴۷ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در فینال روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سبک وزن امیرحسین محمودپور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۳۹.۸۹ دقیقه، آروین دیانتی از ملوان نداجا با زمان ۱:۴۲.۳۳ دقیقه و علی رشادت از بنادر و دریانوردی گناوه با زمان ۱:۴۵.۵۹ دقیقه صاحب مدال شدند.

در فینال روئینگ دونفره ۵۰۰ متر حمیدرضا رضوانی و امیرحسین محمودپور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۳۲.۳۴ دقیقه مدال طلا، امیررضا عبدالی و ابوالفضل سطوتی از بنادر و دریانوردی گناوه از ۱:۳۵.۸۳ دقیقه مدال نقره و شیرزاد قادری و محمدرضا کریمی از ملوان نداجا با زمان ۱:۴۱.۳۵ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات ۲۵۰ متر روئینگ آقایان در دریاچه آزادی در جریان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *