جمع آوری ۱۷۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی‌برای زلزله‌زدگان خوی، ترکیه و سوریه

12:39 - 15 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۲۰۷۸
جمع آوری ۱۷۵ میلیارد تومان کمک‌های مردمی‌برای زلزله‌زدگان خوی، ترکیه و سوریه
رئیس سازمان داوطلبان مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر برای زلزله زدگان خوی، ترکیه و سوریه را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان -  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی، ارزش ریالی مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر را تشریح کرد و گفت: کمک‌های نقدی مردمی و سازمانی جذب شده توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در عملیات کمک رسانی به آسیب دیدگان از زمین لرزه ترکیه تاکنون به بیش از ۴ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال رسیده است.

وی افزود: جمع کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده برای زلزله زدگان ترکیه به بیش از ۱۶۵ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال رسیده است.

سلیمی در ادامه خاطرنشان کرد: اقلام غیر نقدی جمع آوری شده برای زلزله زدگان سوریه نیز به بیش از ۲ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال و جمع کل اقلام نقدی و غیر نقدی هم به مبلغ ۳۲ میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال رسیده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، جمع کل کمک‌ها به زلزله زدگان سوریه و ترکیه را بیش از ۱۹۷ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال اعلام کرد.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود به مجموع کمک‌های مردمی و خیرین به زلزله زدگان خوی اشاره کرد و گفت: جمع کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی تحویل شده به واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر شعبه خوی شامل اقلام اهدایی و مشارکت‌های مردمی، اهدایی تشکل‌های مردم نهاد، کمک‌های بنگاه‌های بخش خصوصی در قالب مسئولیت اجتماعی شرکتی، به بیش از ۱۵۶ میلیارد و ۱۲۱ میلیون تومان رسید.

رئیس سازمان داوطلبان افزود: بدین ترتیب، جمع کل کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مجموع ۳ عملیات بشر دوستانه ترکیه، سوریه و خوی به بیش از ۱۷۵ میلیارد و ۹۱۴ میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *