الهامی: سپاهان می‌توانست گل‌های بیشتری به ما بزند/ از بازیکنانم معذرت می‌خواهم

20:44 - 14 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۹۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
الهامی: سپاهان می‌توانست گل‌های بیشتری به ما بزند/ از بازیکنانم معذرت می‌خواهم
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: از بچه‌های تیمم راضی هستم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم که چنین شرایطی پیش آمد.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*به سپاهان تبریک می‌گویم. این تیم در ۲۰ دقیقه اول مسابقه فوق‌العاده بازی کرد و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند. بعد از آن، بازی متعادل شد و در نیمه دوم هم خوب بازی را شروع کردیم و توانستیم گل بزنیم. متأسفانه گل سوم را نیز روی غافلگیری از سپاهان دریافت کردیم. در کل بچه‌های ما بد بازی نکردند و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم شرایط بهتری پیدا و جایگاه خوبی کسب کنیم.

*غیبت هفت بازیکن هوادار مقابل سپاهان؟ سپاهان هم امروز دو، سه بازیکن خود را در اختیار نداشت. من به این چیز‌ها اعتقاد ندارم، هرچند اگر بازیکنان ما بودند شاید دست‌مان بازتر بود. این موضوع برد خوب سپاهان را زیر سؤال نمی‌برد و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

*همیشه گفتم که چیزی به اسم اشتباه فردی وجود ندارد و هر اشتباهی برای مربی است. من به سپاهان تبریک می‌گویم و از بازیکنانم معذرت می‌خواهم که نتوانستم آن‌ها را آماده کنم. هر اتفاقی می‌افتد مربی در آن دخیل است و بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. از فردا به بازی بعد فکر می‌کنیم و آماده می‌شویم.

*الان در هفته بیست‌ودوم هستیم و دو بازی هم در جام حذفی داشتیم. اینکه بگوییم اگر خط حمله‌مان گل بزند شرایط‌مان بهتر می‌شود درست نیست و من اعتقادی به این موضوع ندارم، در تیم همه باید با هم حمله و دفاع کنند. اگر تیم ما خوب دفاع نکند آن وقت من باید ناراحت باشم.

*سپاهان تیم بسیار خوبی است و امروز شروع فوق‌العاده‌ای داشت و در ادامه بازی هم به آن‌ها کمک کرد که موفق باشند. من از بچه‌های تیمم راضی هستم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم که چنین شرایطی پیش آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *