رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آیین رونمایی از کتاب ادموند در مرکز وکلای قوه‌قضاییه برگزار شد/ عبدلیان‌پور: مرکز وکلا از نشر آثار فاخر مذهبی حمایت می‌کند

11:58 - 14 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۸۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آیین رونمایی از کتاب ادموند در مرکز وکلای قوه‌قضاییه برگزار شد/ عبدلیان‌پور: مرکز وکلا از نشر آثار فاخر مذهبی حمایت می‌کند
آیین رونمایی و تجلیل از کتاب ادموند (اولین رمان عاشقانه مهدوی) با حضور رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه و همچنین نویسنده و ناشر این کتاب، آمنه پازوکی و سید وحید مداح برگزار شد.

خبرگزاری میزان-آیین رونمایی و تجلیل از کتاب ادموند (اولین رمان عاشقانه مهدوی) با حضور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه و همچنین آمنه پازوکی نویسنده و سید وحید مداح ناشر این کتاب برگزار شد.

حسن عبدلیان پور در ابتدا با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه گفت: امیدواریم بتوانیم منتظر خوبی برای امام عصر (عج) باشیم و انتظارات را در عصر ظهور برآورده کنیم.

 رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه با تقدیر از نویسنده و ناشر کتاب ادموند ادامه داد: تالیف این کتاب کار بزرگی بوده است و شخصا معتقدم که نویسنده و ناشر کتاب برای رفتن به سمت این کتاب انتخاب شده اند. 

آیین رونمایی از کتاب ادموند در مرکز وکلای قوه‌قضاییه برگزار شد/ عبدلیان‌پور: مرکز وکلا از نشر آثار فاخر مذهبی حمایت می‌کند

وی با اشاره به حضور وکلای مسیحی و سایر اقلیت‌های مذهبی عدالت خواه مرکز گفت: افتخار می‌کنیم که در کشوری هستیم که چنین افرادی در کنار ما و عضوی از مجموعه ما هستند.

عبدلیان پور افزود: همکاران ما افرادی هستند که منتظران واقعی ظهور هستند و همه ما می‌دانیم ۱۲۴هزار پیامبر و ۱۲امام به دنبال عدالت خواهی بودند و همه امامان در راه عدالت به شهادت رسیدند در واقع عدالت خواهی محور گفتمان همه پیامبران بوده است. 

رییس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده گفت: خانواده وکلا به عنوان قشر فرهیخته اجتماع امروز پرچم عدالت خواهی را برافراشته و در هر زمینه‌ای که احساس تکلیف کند وارد می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز وکلا در حوزه نشر آثار حقوقی انتشارات فراوان داشته و دارد، اما از کتبی که روح را پالایش کند، غافل نیستیم و با تمام قدرت در کنار کسانی هستیم که به آثار فاخر مذهبی پرداخته و آن را نشر می‌دهند و مجموعه مرکز وکلا نیز ظرفیت‌های مناسبی در زمینه کمک به نشر این آثار دارد.

آمنه پازوکی نویسنده کتاب ادموند در ادامه در مورد چرایی شخصیت داستان و حقوقی بودن او گفت: معتقد بودم وکلا و حقوقدانان از اولین افراد در صف اول اعاده حق در کل دنیا هستند. 

وی ادامه داد: ادموند شخصیت اقتباسی و برگرفته از افراد آزاده‌ای است که در همه ادیان به دنبال حق هستند، اما دیده نمی‌شوند و موهبت‌های زیادی از سوی اهل بیت به آن‌ها شده است.

در ادامه این نشست پس از رونمایی از کتاب ادموند از نویسنده و ناشر این کتاب نیز توسط رییس مرکز وکلا تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *