دورهمی‌ در تیم ملی فوتسال/ از مربیان خارجی به تدارکات گیتی پسند رسیدیم

0:30 - 19 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۶۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دورهمی‌ در تیم ملی فوتسال/ از مربیان خارجی به تدارکات گیتی پسند رسیدیم
تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی در تورنمنت ۶ جانبه تایلند شرکت کرد که حواشی زیادی پیرامون این تیم مطرح بود.

خبرگزاری میزان - فوتسال ایران طی سال‌های گذشته افتخارات زیادی با مربیان وطنی به دست آورده که توانست خود را بعنوان پرافتخارترین و موفق‌ترین رشته تیمی زبانزد عام و خاص کند. 

پس از ناظم الشریعه، وحید شمسایی سکان هدایت تیم ملی را در دست گرفت و در شرایطی که سال‌ها و با اقتدار تیم ملی قهرمان آسیا بود در اولین رقابت آسیایی نتوانست به این مهم دست یابد. 

شمسایی که در مدت زمان حضورش در تیم ملی با حواشی فراوانی روبرو بوده در مصاحبه‌های خود بار‌ها از حضور مربیان خارجی صحبت به میان آورد که در نهایت به دلایل متعدد به مربیان ایرانی اکتفا کرد. 

تیم ملی فوتسال در مسیر آماده‌سازی خود راهی تایلند شد تا در تورنمنت ۶ جانبه این کشور شرکت کند که از قضا نمایش درخشانی هم داشت و با پیروزی قاطع مقابل ژاپن عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، اما‌ حواشی اطراف این تیم باعث شد درخشش ملی‌پوشان تخت تأثیر قرار بگیرد، از جمله اعزام و حضور‌ افراد اضافی در کنار تیم.

در بین کادر اعزامی به تورنمنت تایلند نام شخصی به نام مشیری به چشم می‌خورد که از او به عنوان رفیق شفیق شمسایی یاد می‌شود. وی که به عنوان تدارکات در کنار شمسایی ایفای نقش نموده در این سال‌ها لقب پرحاشیه‌ترین تدارکات لیگ برتر را از آن خود کرده بود. با این حال شمسایی در تیم ملی نیز نتوانست از نام رفیق شفیقش عبور کند و در اقدامی عجیب نام وی را در بین اعضای کادر فنی گنجاند تا همسفرش باشد.

حال این سوال مطرح است که آیا در فدراسیون فوتبال مرجعی که صلاحیت افراد را برای حضور در کادرفنی تیم ملی تأیید کند وجود دارد یا ندارد! 

سوال دیگری که مطرح می‌شود این است که آیا فرد توانمند و با رزومه خوبی در فوتسال ایران برای پذیرفتن این پست وجود نداشت؟ و آیا چنین پستی باید وجود داشته باشد؟ در هر صورت باید منتظر پاسخ مسئولین تیم ملی فوتسال و شفاف‌سازی آنها  در این خصوص‌ باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *