رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
نجات خانواده یا نجات انسانیت؟

«در کلبه را بزن» با دوبله اختصاصی به فیلم‌نت آمد

9:59 - 13 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۱۶۱۶
«در کلبه را بزن» با دوبله اختصاصی به فیلم‌نت آمد
تازه‌ترین ساخته سازنده آثاری، چون «حس ششم» و «نشانه‌ها» با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

به گزارش خبرنگار میزان، فیلم «در کلبه را بزن» به کارگردانی ام. نایت شیامالان با دوبله اختصاصی در دسترس کاربران پلتفرم فیلم‌نت قرار گرفت.

ام. نایت شیامالان، کارگردانی هندی‌الاصل است که در اواخر دهه ۱۹۹۰ به یکی از فیلمسازان مهم سینمای آمریکا بدل شد. فیلم‌هایی چون «حس ششم»، «نشانه‌ها» و «دهکده» توجه بسیاری از سینمادوستان را به این استعداد نوظهور جلب کرد و شیامالان حتی دو بار (برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه «حس ششم») نامزد جایزه اسکار هم شد. با این وجود حرفه شیامالان در ادامه به‌ورطه سقوط افتاد تا این‌که این فیلمساز مستعد در چند سال اخیر و با ساخت فیلم‌هایی که به فروش قابل‌قبولی دست یافتند و در مواردی نظر مثبت منتقدان را هم جلب کردند، توانست حرفه‌اش را احیا کند.

شیامالان با تازه‌ترین اثرش به‌نام «در کلبه را بزن» یک‌بار دیگر به حوزه توانایی‌هایش در ساخت آثار ترسناک و معمایی بازگشته است و این‌بار داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در تعطیلات به سر می‌برند تا این‌که چند غریبه مسلح آن‌ها را گروگان می‌گیرند. خواسته گروگان‌گیر‌ها این است که این خانواده برای جلوگیری از پیامد آخرالزمان تصمیم بگیرند. دیو باتیستا، جاناتان گروف، روپرت گرینت، نیکی آماکو-برد و بن آلدریچ از بازیگران «در کلبه را بزن» محسوب می‌شوند.

پخش‌کنندگان «در کلبه را بزن» این جمله تبلیغاتی کنجکاوی‌برانگیز را انتخاب کرده‌اند: «نجات خانواده یا نجات انسانیت. انتخاب کن.»

فیلم «در کلبه را بزن» که با بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری ساخته شده است، از ۳ فوریه ۲۰۲۳ (۱۴ بهمن ۱۴۰۱) توسط کمپانی یونیورسال توزیع شده و تاکنون به فروشی بالغ بر ۵۲ میلیون دلار در سطح جهان دست پیدا کرده است.

استقبال منتقدان هم از «در کلبه را بزن» در مجموع قابل قبول ارزیابی شده است. برآیند نظر منتقدان چنین بوده که هرچند شاید «در کلبه را بزن» کمتر از حد انتظار ترسناک بوده و بخش‌هایی از داستان هم به‌اندازه کافی مورد واکاوی قرار نگرفته باشند، اما در مجموع با یک فیلم تامل‌برانگیز به‌سبک دیگر فیلم‌های مهم شیامالان روبه‌روییم.

این فیلم ترسناک و معمایی را هم‌اکنون می‌توانید با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت تماشا کنید.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *