فراخوان رئیس دستگاه قضا برای معرفی کارشکنان حل مشکلات تولید را سرعت می‌بخشد

11:05 - 07 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۶۱۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
فراخوان رئیس دستگاه قضا برای معرفی کارشکنان حل مشکلات تولید را سرعت می‌بخشد
مدیرعامل شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا با بیان اینکه فراخوان رئیس قوه قضاییه برای اطلاع‌دادن کارشکنی‌ها و موانع بر سر راه تولیدکنندگان گامی موثر در راستای تسریع حل مشکلات تولید است، گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلف کارشکنی‌ها را اعلام و از قوه قضاییه کمک خواهیم گرفت.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در جلسه ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ شورای عالی قوه قضاییه خطاب به فعالان اقتصادی برای رفع مشکلات اقتصادی گفت: آغوش قوه قضاییه باز است و فعالان اقتصادی و افراد دارای ایده، هر جا که با کارشکنی، مانع‌تراشی و چوب لای چرخ گذاشتن از ناحیه دستگاه‌های حکومتی مواجه شدند، موضوع را به ما اطلاع دهند؛ مصمم هستیم تا از فعالیت‌های سالم اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌ها نهایت پشتیبانی را به عمل آوریم.

سیدجعفر حجازی، مدیرعامل شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا،با استقبال از فراخوان رئیس دستگاه قضا، در گفت‌وگو با میزان گفت: در دوره جدید ریاست قوه قضاییه کمک به فعالان اقتصادی افزایش یافته و این امر موجب رشد برخورد‌های قضایی با متخلفان و کارشکنان شده است.  

وی اعلام کرد: اجرای فراخوان رئیس دستگاه قضا درخصوص معرفی و اعلام کارشکنان در مسیر فعالیت‌های اقتصادی تولیدکنندگان موجب حل مشکلات عدیده تولید و تولیدکنندگان خواهد شد.

به گفته این فعال اقتصادی برخی از نهاد‌های دولتی و برخی از افراد خواسته یا ناخواسته موجب ایجاد مانع برای تولیدکنندگان خواهد شد که با کمک قوه قضاییه می‌توان به حل این مشکلات پرداخت.

بیشتر بخوانید:

استقبال یک فعال اقتصادی از فراخوان رئیس دستگاه قضا در خصوص اطلاع دادن کارشکنی‌ها به عدلیه

بر اساس فراخوان رئیس قوه قضاییه برای معرفی کارشکنان می‌توان موارد را به آدرس ejeii_org  (https://rubika.ir/ejeii_org)در پیام‌رسان‌ روبیکا ارسال کرد.

انتهای پیام/

امید گراوند


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *