رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

برومند: مساوی گرفتن مقابل استقلال برای تیم‌ها آرزو شده/ رفتارهای نامناسب ساپینتو؟ او سرمربی تیم محبوبم است

0:30 - 07 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۴۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برومند: مساوی گرفتن مقابل استقلال برای تیم‌ها آرزو شده/ رفتارهای نامناسب ساپینتو؟ او سرمربی تیم محبوبم است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال این فصل قهرمان نشود نشان می‌دهد که کم کاری در تیم‌مان صورت گرفته است.

پرویز برومند در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد هفته‌های اخیر تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر، اظهارات داشت: بعد از قرعه‌کشی این فصل حدس می‌زدم که اگر استقلال در نخستین دیدارش مقابل سپاهان امتیاز بگیرد، در بازی‌های سخت و متوسط چند هفته بعد موفق خواهد شد و نیم فصل اول در صدر جدول قرار خواهد گرفت. اگر رقابت‌های برگشت هم مثل دور رفت به خوبی پیش می‌رفت و در اصفهان به سپاهان نمی‌باختیم، بدون تردید هم اکنون با اختلاف امتیاز صدرنشین بود. اما استقلال در دیدارهای رفت و برگشت به سپاهان باخت تا در ۲ دیدار ۶ امتیازی، از رقیب جدی‌ خود برای قهرمانی عقب بماند.

وی افزود: استقلال در دور برگشت هم در چند بازی که شانس زیادی برای پیروزی داشت، مسابقاتش را با تساوی تمام کرد. همین امتیاز از دست دادن باعث شده است که هم اکنون در رده سوم جدول قرار بگیرد، اما با این حال استقلال در مرحله برگشت لیگ برتر روند خوبی داشت. باید منتظر باشیم که سپاهان در بازی‌های بعدی امتیاز از دست بدهد و استقلال هم از دور پیروزی‌هایش بیرون نیاید. با این شرایط استقلال دوباره می‌تواند قهرمان شود و دل هواداران را شاد کند.

* استقلال در هر پست 2 بازیکن خوب دارد 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی‌های سخت بعدی این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: بازی‌های سخت هفته‌های آینده استقلال با تیم‌های تراکتور و گل‌گهر نمی‌تواند خللی در روند رو به رشدش ایجاد کند. اگر بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داشته باشند دیگر بازنده نخواهند بود و حتی مساوی گرفتن از استقلال برای تیم‌های دیگر آرزو می‌شود. در دور برگشت بازیکنان از نظر انگیزه در شرایط خوبی قرار دارند و اگر پشتیبانی از سوی مدیریت به نحو احسن انجام شود، این بردها تداوم پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه استقلال امسال از نظر مهره تیم خوبی است، تاکید کرد: استقلال تیمی است که در هر پست 2 بازیکن خوب دارد و کیفیت این نفرات نسبت به سایر بازیکنان به گونه‌ای است که می‌توانند در چند پست بازی کنند که این موضوع برای سرمربی یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. ضعفی در تیم فوتبال استقلال وجود ندارد و تمامی نقاط قوت است، اما اینکه سرمربی به چه شکلی بتواند از این بازیکنان برای نتیجه گرفتن استفاده کند، خیلی مهم است. به طور مثال مهدی قایدی و محمد محبی بازیکنان بزرگی هستند که در نیم فصل اول آنچنان آماده نبودند ولی در این هفته‌های اخیر توانستند با عملکرد عالی بهترین نتایج را برای تیم‌شان به دست بیاورند.

*استقلال قهرمان نشود، کم کاری در تیم‌مان صورت گرفته

برومند در پایان در مورد رفتار و گفتار نامناسب ساپینتو در مسابقات خاطرنشان کرد: من هیچ اعتقادی به رفتارهای ساپینتو ندارم، اما او سرمربی تیم محبوبم است و مجبوریم از او حمایت کنیم تا تیم‌مان قهرمان شود. اگر استقلال این فصل قهرمان نشود نشان می‌دهد که کم کاری در تیم‌مان صورت گرفته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *