مجید مجیدی با رنگ خدا در شبکه نمایش خانگی

9:25 - 06 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۴۱۶
مجید مجیدی با رنگ خدا در شبکه نمایش خانگی
فیلم «رنگ خدا» به کارگردانی مجید مجیدی توسط پلتفرم فیلم‌نت در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فیلم؛ «رنگ خدا»، چهارمین فیلم بلند مجید مجیدی، از ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ از طریق پلتفرم فیلم‌نت در دسترس علاقه‌مندان به تاریخ سینمای ایران قرار گرفته است.

«رنگ خدا» محصول ۱۳۷۷ و روایت‌کننده داستان پسری نابینا است که در بهزیستی زندگی می‌کند و مدام منتظر است تا پدرش او را به روستای خانوادگی ببرد. بالاخره این اتفاق رخ می‌دهد و پسربچه به ملاقات خواهران خود در روستا می‌رود، اما به نظر می‌آید که پدر، از وضعیت پسرش خجالت‌زده است و مدام تلاش می‌کند تا پسر را از چشم زنی که تصمیم به ازدواج با او را دارد، پنهان کند.

حسین محجوب، محسن رمضانی، سلامه فیضی، فرحناز سفری، الهام شریفی، بهزاد رافی و محمد رحمانی در «رنگ خدا» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

نمایش چهارمین فیلم مجید مجیدی در هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر با استقبال پرشور منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. حاصل این استقبال کسب چهار سیمرغ بلورین در رشته‌های بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (حسین محجوب)، بهترین صدابرداری، بهترین صداگذاری و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران بود. بیش از ۷۷ درصد تماشاگرانی که در هفدهمین دوره جشنواره فیلم فجر به تماشای «رنگ خدا» نشسته بودند، به این فیلم رای خوب دادند تا چهارمین ساخته سینمایی مجید مجیدی بالاتر از آثار مطرحی، چون «شیدا»، «دو زن» و «روبان قرمز» به‌عنوان فیلم برگزیده تماشاگران انتخاب شود.

«رنگ خدا» در جشنواره‌ها و جوایز خارجی هم حضور موفقی داشت. کسب دو جایزه از جمله جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره خیخون، دریافت دو جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره سینه‌مانیل، کسب جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان از انجمن منتقدان فیلم سن‌دیه‌گو و نامزدی جایزه بهترین فیلم خارجی‌زبان از جوایز منتقدان فیلم بوستن، حلقه منتقدان فیلم لندن و انجمن منتقدان فیلم آنلاین از جمله موفقیت‌های بین‌المللی «رنگ خدا» محسوب می‌شوند.

 انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *