گفت‌وگو|

ترابی: جوایز را افزایش داده‌ایم/ باخت فنی مس با شهرداری ارومیه و گنبد فرق دارد

7:45 - 06 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۳۴۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ترابی: جوایز را افزایش داده‌ایم/ باخت فنی مس با شهرداری ارومیه و گنبد فرق دارد
رییس سازمان لیگ والیبال گفت: امیدوارم از فصل آینده با رعایت تمام زیرساخت‌ها بتوانیم میزبانی مراحل نهایی را هم از تهران خارج کنیم.

محسن ترابی گفت‌وگو با میزان، درباره روند برگزاری مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: با مشخص شدن ۴ تیم برتر، مرحله نیمه نهایی روز‌های ۱۰ و ۱۲ اسفند ماه برگزار خواهد و در صورت نیاز به بازی سوم این دیدار روز چهاردهم اسفند ماه برگزار می‌شود. دیدار فینال هم شانزدهم اسفند برگزار خواهد شد. 

وی در واکنش به عدم حضور تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در مرحله پلی‌اوت و ادعا‌هایی مبنی بر ۲ باخت فنی تیم مس رفسنجان در آغاز دور مقدماتی، خاطرنشان کرد: این دو تیم به دلیل امتناع از حضور در ۲ بازی پلی‌اوت و طبق قوانین به خاطر باخت فنی، تیم‌های سقوط کرده به لیگ یک هستند. بر اساس نص صریح آیین‌نامه برگزاری لیگ اگر تیمی بدون دلیل در ۲ بازی حاضر نشود از حضور در ادامه لیگ کنار گذاشته می‌شود، اما بازیکنان تیم مس رفسنجان در آن بازی که برایش باخت فنی حساب شد در سالن بودند و ما به خاطر موضوع بدهی‌هایی قبلی‌اش اجازه بازی به این تیم ندادیم. بین ۲ باخت فنی مس رفسنجان با تیم‌های ارومیه و گنبد تفاوت وجود دارد و باشگاه مس رفسنجان مشمول این قانون نمی‌شود. اگر باشگاه مس آن زمان هم مدارک تسویه حساب مالی خود را ارائه نمی‌کرد که در بازی سوم هم اجازه بازی به آن‌ها داده نمی‌شد.

رییس سازمان لیگ والیبال درمورد جوایز تیم‌های برتر، خبر داد: برای ۳ تیم برتری که روی سکو می‌روند طبق سال‌های قبل جوایزی اهدا خواهد شد که با توجه به شرایط اقتصادی و تغییر قیمت‌ها نسبت به سال گذشته، مبلغ جوایز اهدایی به تیم‌های برتر را افزایش داده‌ایم. دیدار فینال و مراسم اختتامیه هم با توجه به شرایط استاندارد سالن فدراسیون والیبال در همین سالن برگزار خواهد شد و برنامه‌ای برای برگزاری بازی در سالن آزادی نداریم.

ترابی در پایان درباره تاثیر ویدئوچک بر کیفیت بازی‌ها، گفت: خوشبختانه ویدئوچک حواشی را به حداقل رسانده و فشار و استرس را تا حدود زیادی از داوران و البته کادرفنی تیم‌ها کم کرده است. امیدوارم با ادامه روند استانداردسازی سالن‌ها در فصل آینده تمامی سالن‌های تیم‌های میزبان مجهز به ویدئوچک شود تا بتوانیم بازی‌های مراحل پلی‌آف و نهایی را به صورت رفت و برگشت در شهر‌های میزبان هر تیم برگزار کنیم. با برگزاری بازی‌ها در شهر‌های مختلف تماشاگران بیشتری برای تشویق تیم محبوب‌شان به سالن می‌آیند و امیدوارم از فصل آینده با رعایت تمام زیرساخت‌ها و تجهیز سالن‌ها به دستگاه ویدئوچک از سوی همه تیم‌ها بتوانیم میزبانی مراحل نهایی را هم از تهران خارج کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *