بازدید معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از گمرک بندر شهید رجایی

21:00 - 04 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۲۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید معاون حقوق عامه دادستان کل کشور از گمرک بندر شهید رجایی
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور باحضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از ارائه خدمات اسنادی، گمرکی، دریایی و بندری بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در بخش‌های مختلف بندرشهید رجایی از روند انجام تشریفات گمرکی و بندری بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با بیان اینکه از سوی دادستان کل کشور مأموریت دارد که از بندر شهید رجایی بازدید کند، هم افزایی بین دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی در استان هرمزگان را خوب ارزیابی کرد و گفت: با اصلاح فرایند‌ها و همگرایی سیستمی بین دستگاه‌ها می‌توان خدمات مطلوبتر در مدت زمان کمتری ارائه کرد.

ترکی با بیان اینکه هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم اظهار داشت: باید همه اطلاعات و اسناد مربوط به واردات و صادرات کالا به صورت آنلاین در سامانه بارگزاری شود.

معاون دادستان کل کشور همچنین با بیان اینکه در نتیجه پیگیری‌های رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان هرمزگان محوطه‌های متعددی در بندر شهید رجایی بندرعباس در سامانه جامع بارگزاری و اطلاعات آن‌ها ثبت شده است از اقدامات انجام شده در این خصوص تشکر کرد.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های مسئول به ویژه گمرک، اداره بنادر و دریانوردی، گمرک، بانک مرکزی و صمت و دیگر دستگاه‌های متولی باید تلاش کنند تا هرچه سریعتر نسبت به تخلیه کامل کشتی‌های موجود در این بندرگاه اقدام شود.

انتهای پیام /


برچسب ها: قوه قضاییه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *