بازدید معاون حقوق عامه دادستان کل کشور و هیئت همراه از گمرک بندر شهید رجایی

20:51 - 04 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۲۷۶
بازدید معاون حقوق عامه دادستان کل کشور و هیئت همراه از گمرک بندر شهید رجایی
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور باحضور در بندر شهید رجایی بندرعباس از ارائه خدمات اسنادی، گمرکی، دریایی و بندری بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در بخش‌های مختلف بندرشهید رجایی از روند انجام تشریفات گمرکی و بندری بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با بیان اینکه از سوی دادستان کل کشور مأموریت دارد که از بندر شهید رجایی بازدید کند، هم افزایی بین دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی در استان هرمزگان را خوب ارزیابی کرد و گفت: با اصلاح فرایند‌ها و همگرایی سیستمی بین دستگاه‌ها می‌توان خدمات مطلوبتر در مدت زمان کمتری ارائه کرد.

ترکی با بیان اینکه هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم اظهار داشت: باید همه اطلاعات و اسناد مربوط به واردات و صادرات کالا به صورت آنلاین در سامانه بارگزاری شود.

بازدید معاون حقوق عامه دادستان کل کشور و هیئت همراه از گمرک بندر شهید رجایی

معاون دادستان کل کشور همچنین با بیان اینکه در نتیجه پیگیری‌های رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان هرمزگان محوطه‌های متعددی در بندر شهید رجایی بندرعباس در سامانه جامع بارگزاری و اطلاعات آن‌ها ثبت شده است از اقدامات انجام شده در این خصوص تشکر کرد.

وی تأکید کرد: دستگاه‌های مسئول به ویژه گمرک، اداره بنادر و دریانوردی، گمرک، بانک مرکزی و صمت و دیگر دستگاه‌های متولی باید تلاش کنند تا هرچه سریعتر نسبت به تخلیه کامل کشتی‌های موجود در این بندرگاه اقدام شود.

انتهای پیام /


برچسب ها: قوه قضا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *