درگذشت مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد

17:16 - 04 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۲۶۱
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش در حادثه سقوط بالگرد جان باخت.

خبرگزاری میزان - ساعتی قبل بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه که به کرمان سفر کرده بودند، در سفر به شهرستان بافت دچار سانحه شد.

بالگرد حامل وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود، سقوط کرد و برخی سرنشینان زخمی شدند که به مراکز درمانی در کرمان انتقال یافتند.

با این وجود طبق اعلام رئیس ورزش و جوانان شهرستان بافت در این حادثه، اسماعیل احمدی، مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش جان باخت.

دهقانی دادستان شهرستان بافت در این خصوص‌‌ گفت: امروز وزیر ورزش و جوانان به همراه چند تن از معاونین و نماینده مجلس استان به شهرستان بافت سفر کردند که در زمان فرود بالگرد حامل ان‌ها در زمین چمن شهرستان بافت، بالگرد دچار سانحه شد.

وی ادامه داد: بلافاصله مصدومان به بیمارستان اعزام شدند و وزیر ورزش و جوانان از ناحیه سر و دست دچار صدمه شده است. متاسفانه در این حادثه اقای احمدی معاون ورزیر ورزش فوت کرده است.

دادستان بافت تصریح کرد: اقدامات لازم برای اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان‌های استان کرمان و تهران در حال انجام است. اقدامات قضایی برای بررسی علت حادثه در حال انجام است و دستورات لازم در این خصوص داده شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *