وحدت و هم افزایی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان است

14:48 - 04 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۲۳۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
وحدت و هم افزایی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان است
در آستانه فرخنده میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سپاه نیوز، در آستانه فرخنده میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی ارتش و سپاه نیز حضور داشتند، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با تبریک میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار به سرلشکر سلامی و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ما به نحوی پاسدار استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم.

وی اتحاد، همدلی، دوستی و محبت موجود بین ارتش و سپاه را صحنه‌ای خرسند کننده و خوشحالی آفرین برای ملت ایران و دوستان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم توصیف و تصریح کرد: ارتش و سپاه دو سازمان مستقل، اما دارای هدف، آرمان و فرماندهی واحد بوده و پیشمرگ ملت و رهبری عزیز هستند.

 سرلشکر موسوی با اشاره به خشم دشمنان از عرصه‌ها و صحنه‌های همراهی و هماهنگی و همنشینی‌های فرماندهان ارتش و سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی با خدعه، نیرنگ و فریب کاری تمامی تلاش خود را برای ایجاد چالش و اختلاف بین ارتش و سپاه به کار گرفته اند، اما ناکام مانده‌اند.

 فرمانده کل ارتش گفت:گذر زمان و پیش روندی انقلاب و کشور ارتقا و تعمیق برادری و اخوت سپاه و ارتش را نیز نشان می‌دهد، به گونه‌ای که دشمنان شیطان صفت از شکست برنامه‌های خود خشمگینانه نعره می‌کشند.

 امیر سرلشکر موسوی در پایان تاکید کرد: به فضل الهی دست در دست هم با قدرت هم افزا و برخورداری از نعمت عظمای رهبری و ملتی هوشمند و خردمند، دستیابی به اهداف ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب را شاهد خواهیم بود.

 سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و خجسته زادروز امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و قدردانی از مراتب محبت فرمانده کل ارتش و آحاد ارتشیان عزیز نسبت به همکاران و همرزمان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوبال دفاعی انقلاب و ملت عظیم‌الشأن ایران هستند که به مثابه پیکره‌ای واحد، دشمنان میهن عزیزمان را مایوس و ناکام ساخته‌اند.

وی افزود: دشمنان بزرگ ما به وسعت همه قدرت‌های شیطانی عالم پیچیده‌ترین، جدی‌ترین و قدرتمندترین نقشه‌ها و ترفند‌های خود برای دستیابی به اهداف شوم علیه ایران و ایرانی را در تلاشی ناکامی و شکست خورده بکار گرفته اند.

 سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ما با جبهه دشمنان انقلاب و ملت ایران هیچگاه در صلح نیستیم خاطرنشان کرد: امروز اروپا عریان و آشکار و به طور رسمی وارد جنگ غیر سخت با ما شده است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تهی شدن و ته کشیدن ذخایر راهبردی قدرت‌های استکباری و ضد ایرانی برابر ملت ایران تصریح کرد: دشمنان پس از اضمحلال صدام و رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله، تروریسم تکفیری را تولید، سازماندهی و به میدان نبرد با انقلاب و ایران عزیز گسیل داشتند، اما با الطاف و امداد‌های الهی، درایت رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، هوشمندی و هوشیاری ملت و حماسه آفرینی‌های مدافعان حرم در جبهه مقاومت اسلامی آن‌ها هم مضمحل شدند.

سرلشکر سلامی افزود: کار دشمن به جایی رسیده است که اپوزیسیون سرگردان و بی خاصیت و ورشکستگان سیاسی طرد شده توسط ملت ایران را به میدان آورده تا از پیش روندگی، شادابی و قدرت افزایی ایران و ایرانی جلوگیری کند، اما کاری از پیش نمی‌برند.

وی ماموریت و مسئولیت سپاه و ارتش در قبال صحنه آرایی‌های دشمنان در میدان دشمنی با انقلاب و ملت ایران را بسیار سنگین و خطیر برشمرد و تاکید کرد: امامین انقلاب اسلامی ارتش و سپاه را دارای استعداد‌های فوق العاده و در تراز و تعداد قدرت‌های بزرگ قرار داده‌اند، به گونه‌ای که ایران اسلامی به طرف هر کشوری برود آن کشور پیروز می‌شود، این در حالی است که در صحنه‌های معکوس امریکایی‌ها به طرف هر کشوری بروند چیز جز شکست عاید آن‌ها نمی‌کند.

فرمانده کل سپاه وحدت، اخوت دوستی، یکدستی، هم افزایی و هماهنگی همه جانبه سپاه و ارتش را ضامن اقتدار ایران عزیز برابر دشمنان دانست و تاکید کرد: به فضل الهی ارتش و سپاه به عنوان بازوان پرتوان و قدرت ساز ایران اسلامی، پاسدار انقلاب و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *