پولادگر: گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال در حال بررسی هستند

13:12 - 04 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۲۱۸
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
پولادگر: گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال در حال بررسی هستند
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال گزینه‌هایی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال دارد که در حال بررسی هستند.

خبرگزاری میزان - سیدمحمد پولادگر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی اظهاراتی داشت که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید: 

*مجمع خوبی بود و تمام اعضای مجمع در جلسه حضور داشتند. خدا را شکر می‌کنیم که انتخابات خوبی برگزار شد. همه همدل و همراه هستند. قایقرانی رشته خوب و پرمدالی است. با توجه به موفقیت‌هایی که قایقرانی در دوره‌های گذشته بازی‌های آسیایی کسب کرده، ما به این رشته خیلی امیدوارم هستیم و حتی امید مدال المپیک هم داریم. با رفاقت و همدلی که در این رشته وجود دارد و حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت انشالله شاهد کسب مدال‌های زرین در قایقرانی باشیم.

*تلاش می‌کنیم انشالله تا پایان سال در  تاریخ‌هایی که اعلام کرده‌ایم انتخابات سایر فدراسیون‌ها را هم برگزار کنیم. اگر مشکلی ایجاد نشود قطعاً در تاریخ‌ها اعلام شده انتخابات سایر رشته‌ها را هم برگزار می‌کنیم.

*امیدوارم نوسانات ارزی به کمترین حد خود برسد، چون تنها ورزش دچار مشکل نمی‌شود.، بلکه همه دچار مشکل می‌شوند، اما این مبنایی نیست که بخواهیم بودجه را تغییر بدهیم. اگر روال به همین صورت بماند قطعاً دولت به ورزش قهرمانی کمک خواهد کرد. 

*قصد ما این است که انتخابات تمام فدراسیون‌هایی که اعلام کرده‌ایم را برگزار کنیم. 

*فدراسیون فوتبال گزینه‌هایی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال دارد که در حال بررسی هستند. چند بار با مهدی تاج صحبت کرده‌ایم. قطعاً نظر کمیته فنی و هیأت رئیسه فدراسیون هم به زودی اعلام خواهد شد. درمورد داخلی یا خارجی بودن گزینه‌ها اطلاعی ندارم.

*در مورد وضعیت فدراسیون شطرنج و حاشیه‌های اخیرش جلسه‌ای که با تامینی داشتیم استعفایی به ما اعلام نشد. وی یک استعفا در فضای مجازی منتشر کرده، اما چیزی به ما اعلام نشده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *