باران‌چشمه: میزبانی قشم از لیگ برتر زورخانه‌ای شایسته تقدیر است

13:12 - 04 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۲۱۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
باران‌چشمه: میزبانی قشم از لیگ برتر زورخانه‌ای شایسته تقدیر است
رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ی و کشتی پهلوانی از میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم در برگزاری فینال رقابت‌های لیگ برتر ورزش زورخانه‌ای کشور قدردانی‌ کرد.

خبرگزاری میزان - فینال سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر زورخانه‌ای در حالی هفته پیش به پایان رسید که میزبان این مسابقات سازمان منطقه آزاد قشم بود.

بر همین اساس مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون زورخانه ای و کشتی پهلوانی در  پیامی از مدیران دلسوز و ساعی سازمان منطقه آزاد و مردم خونگرم و مهمان نواز قشم تقدیر و تشکر نمود و گفت: با عنایت به اهتمام جدی مسئولین محترم جزیره قشم در برگزاری این رویداد ورزش ملی  و تاریخی کشورمان، از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات به ویژه از فتح اللهی، مدیر عامل محترم سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام آخوندی معاون محترم فرهنگی و اجتماعی سازمان، کبیری معاون حوزه مدیرعامل سازمان، رضوی معاون تشریفات سازمان و دیگر معاونین و مدیران این سازمان در عرصه خدمت، سازندگی و سربلندی میهن عزیزمان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد، با توجه به حضور قهرمانان طراز اول کشور در تیم های حاضر در مسابقات لیگ و همراهی مسوولان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، موجب گردید این مسابقات از نظر کیفی  در سطح بالایی برگزار گردد.

جزیره قشم، به ‌عنوان بزرگ‌ترین جزیره کشورمان در سواحل خلیج‌فارس و در استان هرمزگان قرار دارد و با توجه به گستردگی جغرافیایی و پتانسیل های بسیار قوی در این جزیره از جاذبه های گردشگری و زیرساخت های مختلف برخوردار می باشد، توانایی برگزاری بسیاری از رویدادهای مختلف ورزشی را دارا است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *