رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین: جنایت نابلس، تلاشی شکست خورده برای توقف فعالیت هسته های مقاومت در کرانه باختری بود

22:45 - 03 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۱۶۹
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین: جنایت نابلس، تلاشی شکست خورده برای توقف فعالیت هسته های مقاومت در کرانه باختری بود
عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه جنایت ناجوانمردانه دشمن صهیونیست در نابلس، تلاشی شکست خورده برای توقف فعالیت هسته های مقاومت و گسترش آنها در کرانه باختری بود، گفت: دشمن صهیونیست دیر یا زود تاوان خواهد داد.

خبرگزاری میزان – طبق گزارش فلسطین الیوم، خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی با بیان اینکه دشمن صهیونیست تاوان جنایات خود علیه ملت ما را دیر یا زود می پردازد، گفت: جنایت ناجوانمردانه دشمن صهیونیست در نابلس، تلاشی شکست خورده برای توقف فعالیت هسته های مقاومت و گسترش آنها در کرانه باختری بود.

وی در این راستا ادامه داد: شهادت محمد الجنیدی فرمانده گردان جنین و دیگر شهیدان هرگز روند مبارزه را متوقف نخواهد کرد.

خالد البطش افزود: شهادت الجنیدی در راستای ادامه جنایات اشغالگران علیه ملت بی گناه ما در کرانه باختری برای هدف قرار دادن مقاومت و تضعیف آن است تا طرحهای رژیم صهیونیستی در نابودی آرمان فلسطین به پیش برود و اراده ملت عزیز ما شکسته شود و هدف الحاق کرانه باختری و یهودی سازی مقدسات در قدس اشغالی است.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین در ادامه با تاکید بر وحدت برای ادامه مقاومت و جنگ از همه رزمندگان خواست که انتقام خون شهید محمد الجنیدی را بگیرند و همچنین خواستار خیزش ملت در همه مکانها در حمایت از قهرمانان در کرانه باختری شد.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *