رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری قزوین نسبت به حل مشکل تصفیه خانه شهر صنعتی البرز هشدار داد

10:43 - 03 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۰۰۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در حال حاضر وضعیت فعالیت تصفیه خانه شهر صنعتی البرز به هیچ عنوان مطلوب و نیست و با وجود امکان وقوع خطرات جبران ناپذیر این موضوع باید به سرعت با راهکاری عملیاتی، اجرایی شود.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی در نشست بررسی مشکلات تصفیه خانه شهر صنعتی البرز که دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، اظهارکرد: وضعیت نامساعد این تصفیه خانه طولانی مدت شده و از این حیث سلامت عمومی جامعه را تهدید می کند و برخلاف جلسات متعدد در سالیان متمادی  در این خصوص دستاوردی حاصل نشده و امروز به یک بحران برای استان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه چاره اندیشی و حل مشکلات ایجاد شده از سوی این تصفیه خانه مستلزم مشارکت و همکاری تمامی دستگاه ها و نهادهای ذی ربط و تصمیمات کلان استانی است، افزود: قطعاً دستگاه قضایی استان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه در این امر پیش قدم شده و از همه توان و ظرفیت های قانونی خود استفاده خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، ادامه داد: در حال حاضر وضعیت فعالیت تصفیه خانه شهر صنعتی البرز به هیچ عنوان مطلوب و قابل قبول نیست و امکان وقوع خطرات جبران ناپذیر نیز وجود دارد و این موضوع باید بسیار مهم تلقی و به سرعت با راهکاری عملیاتی، اجرایی شود.

شعبانی، همچنین با اشاره به اینکه چند پیشنهاد و راهکار برای برون رفت از وضعیت فعلی تصفیه خانه از سوی دستگاه های مربوطه ارائه شده است، تاکیدکرد: باید تمامی این موارد به صورت تخصصی و کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در نهایت راهکار مناسب که تهدیدی دیگر برای استان و محیط زیست ایجاد نکند، عملیاتی شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *