شاگردان پیمان اکبری روی نوار ناکامی/ ستاره‌ها و کادر فنی پرتعداد هم به کمک نارنجی‌پوشان نیامدند

9:24 - 03 آذر 1397
کد خبر: ۴۶۹۹۷۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم والیبال سایپا نتوانسته عملکرد خوبی در ۸ بازی ابتدایی لیگ برتر والیبال داشته باشد.

شاگردان پیمان اکبری روی نوار ناکامی/ ستاره‌ها و کادر فنی پرتعداد هم به کمک نارنجی‌پوشان نیامدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم والیبال سایپا که در مرحله گروهی فصل قبل لیگ برتر والیبال عملکرد درخشانی داشت و رتبه دوم را به دست آورده بود در فصل جاری نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در 8 بازی که انجام داده تنها 4 پیروزی به دست آورده و 4 مسابقه دیگر خود را مغلوب شده است.

این تیم برای اینکه بتواند قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد پیمان اکبری که از مربیان مطرح والیبال ایران است و در دو سال گذشته در کادر فنی تیم ملی والیبال حضور داشته را به خدمت گرفت و بازیکنان ملی‌پوشی همچون امیرحسین توخته، علی شفیعی، محمدرضا حضرت‌پور و رضا قرا را جذب کرد و در کنار این ملی‌پوشان، مصطفی حیدری، جودا حسین‌آبادی، حمزه زرینی و رحمان تقی‌زاده را نیز در اختیار گرفت اما تا به اینجای کار در کسب نتیجه ناموفق بوده است. هر چند تا پایان لیگ برتر زمان زیادی باقی مانده اما با این شرایط نمی‌توان امید زیادی به موفقیت نارنجی‌پوشان داشت.

در فصل قبل هم زمانی که سایپایی‌ها نتایج ضعیفی کسب کردند مسئولان این باشگاه مربی بلغاری را کنار گذاشتند و شاید با ادامه روند فعلی، این اتفاق برای پیمان اکبری هم رخ دهد. نتایج ضعیف این تیم در شرایطی کسب شد که بسیاری از اهالی والیبال سایپا را جانشین بانک سرمایه قلمداد می‌کردند و این تصور وجود داشت که در فصل جاری نارنجی‌پوشان یکه‌تاز لیگ برتر والیبال خواهند بود.

باید دید صبر مسئولان سایپا چه زمان لبریز خواهد شد و آیا پیمان اکبری می‌تواند با کمک ستاره‌های ملی‌پوش و همین طور کادر فنی پرتعداد خود از این وضعیت نجات پیدا کند یا خیر.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *