روایتی از کشته شدن 76 نفر از فرقه دیویدیان به دست FBI

14:46 - 01 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۶۹۷۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مستند "ویکو؛ هلوکاست آمریکایی" با موضوع کشته شدن 76 نفر از فرقه دیویدیان به دست FBI از شبکه افق پخش خواهد شد.

: مستند "ویکو؛ هلوکاست آمریکایی" با موضوع کشته شدن 76 نفر از فرقه دیویدیان به دست FBI از شبکه افق پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون ،"هلوکاست" واژه غریبی در دنیای امروز نیست، بهانه ای که راست و دروغش این روزها چندان ارزشی ندارد بلکه دستمایه قرار دادن آنچه در اروپا و به دست غربی ها صورت گرفته برای کشتار مسلمانان در خاورمیانه و غصب سرزمین آنها اهمیت بیشتری دارد.


آمریکا به عنوان بزرگ ترین حامی رژیم صهیونیستی همواره بر هلوکاست تاکید دارد و پژوهش در مورد صحت و سقم آن را جزو خطوط قرمز می داند؛ بر اساس تبلیغات گسترده رسانه های جریان سلطه، هلوکاست یک نسل کشی علیه یهودیان اروپا بوده غافل از اینکه در قلب ایالات متحده نیز بارها و بارها نسل کشی هایی صورت گرفته و از سرخ پوستان تا اقلیت های دیگر همواره زیر ظلم و ستم دولت فدرال قرار داشته و دارند.


مستند "ویکو، هلوکاست آمریکایی" درباره کشتار فرقه دیویدیان در 1993 در منطقه سکونتشان در یکی از ایالت های آمریکاست.


فیلم با توضیحاتی درباره دیوید کُرِش رهبر فرقه آغاز شده و با شرح ماجرای حمله پلیس به دیویدیان ادامه پیدا می کند.

این مستند متشکل ازمصاحبه هایی با بازماندگان حادثه، دادگاه های رسیدگی به حادثه و تصاویری از خود حادثه است که با نریشن همراه شده است.


William Gazecki کارگردان "ویکو؛ هلوکاست آمریکایی" است که به صورت دوبله شده برای پخش از شبکه افق در روز سه شنبه یکم اردیبهشت ماه ساعت 21 و تکرار آن روز بعد ساعت 11 و 15 در نظر گرفته شده است.


دومین قسمت این مستند هم روز چهارشنبه دوم اردیبهشت در همین ساعت پخش می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *