جزییات دستگیری اعضای باند سارقان مسلح / کشف ۳۰ میلیاردی طلای سرقتی در ارومیه

8:22 - 28 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۸۶۷۶
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح طلا فروشی و کشف طلاجات مسروقه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در ارومیه خبر داد.

جزییات دستگیری اعضای باند سارقان مسلح / کشف ۳۰ میلیاردی طلای سرقتی  در ارومیه

به گزارش خبرنگار گروه جامعه سردار ناصر اصلانی درباره جزییات این پرونده دستگیری اعضای باند سارقان مسلح طلا فروشی و دستگیری متهمان آن اظهار کرد : در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از یکی از بازار‌های طلافروشان در ارومیه، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مداربسته، موفق شدند سارقان را شناسایی کنند که در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان سابقه دار هستند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران به صورت نامحسوس، آنان را تحت نظر قرار داده و موفق شدند هر ۳ سارق را دستگیر کنند، تصریح کرد: متهمان به سن‌های ۳۸، ۲۷ و ۳۲ ساله در بازجویی‌های پلیسی به سرقت مسلحانه طلاجات از بازار طلا فروشان ارومیه اعتراف کردند.

سردار اصلانی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، طلا‌های مسروقه به مقدار بیش از ۸ کیلوگرم و به ارزش بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، ۲ قبضه اسحله کلاشینکف و کلت کمری با بیش از ۱۰۰ فشنگ جنگی، کشف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک دستگاه سواری ۲۰۶ توقیف و ۴ متهم دیگر که در طراحی نقشه سرقت، اختفا اموال مسروقه و مساعدت در فرار متهمان نقش داشتند نیز دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از اصناف خواست با عمل به توصیه‌های پلیسی و رعایت ملاحظات ایمنی ضمن پیشگیری از هرگونه جرائم مشابه احتمالی، پلیس استان را در انجام ماموریت‌های خود همراهی کنند.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *