دست‌نشان: اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم مقابل سپاهانِ مدعی برنده شویم

20:09 - 11 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۴۴۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازیکنان مقابل سپاهان که مدعی قهرمانی است خوب کار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، نادر دست‌نشان در پی حذف مس کرمان از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور توسط سپاهان اصفهان در ضربات پنالتی، در نشست خبری بعد از این بازی حاضر شد و اظهاراتی انجام داد. گزیده‌ای از صحبت‌های وی در زیر آمده است:

*امروز بعد از سال‌ها ورزشگاه باهنر مملو از هوادار شد و این مسئله را مدیون بازیکنان خوبمان هستیم. آنها کیفیت بسیار خوبی از خود نشان دادند و مردم کرمان نشان دادند عشق و علاقه زیادی به تیم‌شان دارند.

*بازی زیبایی بود. همه فکر می‌کردند مقابل تیم قوی سپاهان با بازیکنان قدرتمند کار بسیار سختی داریم.

*بازیکنان ما توانستند برنامه‌های تاکتیکی را به بهترین شکل انجام دهند و اجازه ندادند موقعیت زیادی نصیب مهاجمان خوب سپاهان، مثل استنلی، شهبازاده، محمدی، انصاری و ... شود.

*اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم برنده شویم. بهترین برگ برنده ما در دقایق ابتدایی مصدوم شد. در همان صحنه هم فکر می‌کنم روی او خطا رخ داد.

*فقط به بازیکنان تیم می‌توانم بگویم درود به شرفتان که آنقدر با غیرت بازی کردند. مقابل تیمی که مدعی قهرمانی است آنقدر خوب کار کردند.

*در ضربات پنالتی خوب پنالتی زدیم، اما در دریافت پنالتی خوب نبودیم. شهدادنژاد در ۱۲۰ دقیقه خوب کار کرد، اما مهدی اسلامی نشان داده پنالتی‌گیر است. به همین خاطر او را به زمین آوردیم و نمی‌توانیم الان بگوییم شاید اگر این کار را نمی‌کردیم اتفاق دیگری رقم می‌خورد. در پنالتی شانس خیلی دخیل است.

*وظیفه داشتیم برای نام بزرگ مس کرمان و مردمی که عاشقانه تیم خود را دوست دارند با تمام وجود بازی کنیم. اینکه تمایل نداشتیم حرف درستی نیست.امروز برای شخصیت فوتبال کرمان بازی کردیم و این مسئله را به بازیکنان گفتم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *