خیلی امیدوارم قهرمان جام حذفی بشویم/ داور می‌توانست مدافع استقلال را اخراج کند

8:28 - 12 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۴۳۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: خیلی امیدوارم با یاری خدا راهی فینال جام حذفی شده و قهرمان شویم.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازی تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال در جام حذفی که با پیروزی و صعود سایپا به مرحله یک‌چهارم نهایی همراه بود، اظهارداشت: بازی خوبی بود و مهم‌تر از نتیجه‌ای که ما گرفتیم جنگندگی و اعتماد به نفس بازیکنان در زمین بود که نشان دادند یک تیم واقعی هستند.

وی افزود: علی دایی تیمش را طوری آماده کرده که شکل خوبی گرفته و جا دارد به همین دلیل از او و بازیکنان تشکر کنم. ما حدودا ۱۰۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم، ولی پا پس نکشیدیم و تا لحظه آخر برای پیروزی تیم جنگیدیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد شانس قهرمانی این تیم در جام حذفی، گفت: در فوتبال نتیجه از پیش تعیین شده نیست و ممکن است یک تیم لیگ یکی قهرمان شود. جام حذفی همانطور که ممکن است نتایج شیرینی برای هر تیمی رقم بزند، می‌تواند به همان اندازه تلخ شود. خیلی امیدوارم با یاری خدا راهی فینال این مسابقات شده و قهرمان شویم.

درویش در مورد عملکرد داوری در این بازی تصریح کرد: داوری روی یکی، دو صحنه اشتباه داشت و دانشگر یک تکل روی بازیکن ما زد که می‌توانست کارت زرد دوم و اخراج این بازیکن را به دنبال داشته باشد، ولی داور آن را مدیریت کرد. در مجموع داوری بد نبود و شاید اگر تکنولوژی‌های جدید داوری وارد کار شود در اینگونه صحنه‌ها به‌درد بخورد.

وی در پایان در مورد اخراج بازیکن سایپا از این بازی، خاطرنشان کرد: به نظرم، چون سارفو یک کارت زرد داشت داور می‌توانست از کارت دوم دیرتر استفاده کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *