رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۳۶۶ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس کشف شد

15:00 - 09 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۳۹۵۱
جانشین انتظامی استان فارس گفت:با همکاری پلیس مبازره با مواد مخدر شهرستان‌های "مهر، لامرد و بوشهر" در بازرسی از یک منزل میزان ۳۶۶ کیلوگرم تریاک کشف و ۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

۳۶۶ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس کشف شد

به گزارش گروه جامعه سردار "علی ذوالقدری اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های مهر و لامرد با دریافت خبر از استان بوشهر مبنی بر اینکه قاچاقچیان مقداری مواد مخدر در یک خودرو در حیاط منزل خود دپو و قصد انتقال آن را به استان‌های دیگر را دارند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از انجام تحقیقات و مراقبت شبانه روزی و اطمینان از صحت و سقم این خبر، با هماهنگی قضائی به محل مذکور عزیمت و در یک عملیات ضربتی ۳ قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار ذوالقدری با بیان اینکه در بازرسی از پژو ۴۰۵ که داخل حیاط بود ۳۶۶ کیلو تریاک کشف شد، عنوان داشت: قاچاقچیان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: استان فارس محل ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر است؛ چرا که ماموران انتظامی با جدیت تمام با این گونه موارد برخورد می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *