حضور ۴۵ آتش نشان به منظور حفظ امنیت زائران ایرانی در کربلا و نجف/ پسماند‌ها با خودرو‌های مکانیزه عراقی حمل می‌شوند

16:37 - 05 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۳۰۴۴
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به حضور ۴۵ آتش نشان در شهر‌های نجف و کربلا به منظور حفظ امنیت زائران گفت: پسماند‌هایی که توسط نیرو‌های خادم الحسین جمع آوری می‌شود توسط خودرو‌های مکانیزه عراقی برای دپو حمل خواهد شد.

حضور ۴۵ آتش نشان به منظور حفظ امنیت زائران ایرانی در کربلا و نجف/ پسماند‌ها با خودرو‌های مکانیزه عراقی حمل می‌شوند

به گزارش گروه جامعه خبرگزای میزان رضا عبدلی اظهار کرد: حدود ۱۳۵۰ نیروی خادم الحسین (ع) به این شهر‌ها فرستاده شده است که ۱۰۰ نفر آن‌ها در قالب نیرو‌های خدماتی به شهر کوفه اعزام شدند و وظیفه پاکسازی، نظافت و رفت و روب معابر را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ نفر از آن‌ها وظیفه پاکسازی اطراف حرم حضرت علی (ع) را بر عهده دارند، گفت: بقیه این افراد هم به شهر کربلا اعزام شده اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه ۴۵ آتش نشان هم وظیفه حفظ امنیت در شهر‌های نجف و کربلا حضور دارند، تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ نفر از نیرو‌های بهشت زهرا (س) برای برپایی چادر‌های زائران در کمپ‌های کربلا در این شهر حضور دارند.

وی با بیان اینکه این افراد از چهارشنبه هفته گذشته با ۲۶ دستگاه اتوبوس به این شهر‌ها اعزام شدند، گفت: این افراد تا ۱۰ آبان و پس از اتمام مراسم راهپیمایی در این شهر‌ها حضور دارند و پس از پاکسازی و رفت و روب کامل با همین اتوبوس‌ها به کشور باز می‌گردند.

عبدلی با بیان اینکه پسماند‌های جمع آوری شده در کشور عراق دپو می‌شود، ادامه داد: تعدادی مخازن ۱۲۰ و ۲۴۰ لیتری و وسایل رفت و روب از سوی کشور ما به عراق فرستاده شده است؛ پسماند‌ها از سطح شهر، معابر و اطراف حرم جمع آوری می‌شود و پس از جمع آوری توسط خودرو‌های مکانیزه شهرداری‌های نجف، کربلا و کوفه برای دپو حمل می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *