رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شیرمحمدی: امیدوارم در مسابقات جام بین قاره‌ای به بازیکنان بزرگ تیم ملی کمک کنیم

12:42 - 05 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۲۹۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: انگیزه بسیار زیادی در تیم ملی وجود دارد و امیدوارم در مسابقات جام بین قاره‌ای به بازیکنان بزرگ تیم کمک کنیم.

به گزارش و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی شیرمحمدی، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره تفاوت سطح برگزاری اردوهای داخلی و خارجی گفت: بدون شک‌ تفاوت‌ها زیاد است. ما جوان‌های تازه دعوت شده به تیم ملی در اردوی پرتغال با یک شرایط و سازماندهی کاملاً جدید روبه‌رو شده‌ایم که پیش از این تجربه رویارویی با آن را نداشتیم.

وی ادامه داد: به نظرم این اردو به طور ویژه‌ای به ما جوان‌ترها کمک می‌کند، چراکه بزرگ‌ترهای تیم از تجربه بالایی برخوردارند، اما برای ما که این اردو نخستین تجربه بین‌المللی‌مان به شمار می‌رود، بسیاری از موارد در حال روشن شدن است.

ملی‌پوش جوان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان افزود: امیدوارم بتوانیم به خوبی جواب اعتماد کادرفنی را بدهیم. مارکو اوکتاویو و عباس هاشم‌پور توجه خیلی زیادی روی تمام جزئیات دارند و موارد بسیار زیادی را در تمرینات به ما گوشزد می‌کنند، به همین دلیل می‌خواهیم جواب اعتمادشان به ما جوان‌ها را با عملکرد خوب‌مان در مسابقات بدهیم و جبران کنیم.

شیرمحمدی درباره تأثیر بازی‌های درون اردویی در پرتغال تأکید کرد: در کنار بازیکنان بزرگی در تیم ملی مشغول انجام بازی‌های دوستانه هستیم. پیش از این برای بازی‌ها استرس خاصی‌ داشتیم، اما در حال حاضر حس می‌کنیم که روزبه‌روز بیشتر در حال وفق پیدا کردن با شرایط و سطح تیم ملی هستیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هدف کلیه اعضای تیم رسیدن‌ به موفقیت است. خوشبختانه انگیزه بسیار زیادی در تیم وجود دارد و امیدوارم در مسابقات جام بین قاره‌ای به بازیکنان بزرگ تیم کمک کنیم تا به هدف اصلی‌مان برسیم. البته مسابقات جام بین قاره‌ای بسیار سخت خواهد‌ بود، اما می‌خواهیم با عملکردمان در این رقابت‌ها سربلند باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *