نماینده جنبش حماس در تهران: همپیمانی با انقلاب اسلامی موجب در هم شکسته شدن طرح‌های سازش در فلسطین شد

21:52 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۸۲۴۰
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: همه طرح‌های سازش و قرارداد قرن و توافقنامه ابراهیم به یمن همپیمانی با انقلاب اسلامی در هم شکسته شدند.

خبرگزاری میزان_ خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران در همایش بهار چهل و پنجم؛ قدس شریف در آستانه آزادی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب پربار اسلامی یک سری بلوک‌بندی‌ها و در واقع باز مهندسی منقطه روی داد، به طوری که رژیم صهیونیستی از هم‌پیمان به دشمن ایران بدل گشت و ایران از ژاندارم آمریکایی منطقه به عامل اصلی و محوری مبارزه با سلطه‌گری صهیونیستی ـ آمریکایی تغییر ماهیت داد و اخراج این نیروی سلطه‌گر و خیره‌سر از منطقه کلید خورد.

وی گفت: همه طرح‌های سازش و قرارداد قرن و توافقنامه ابراهیم در برابر دژ مستحکم این همپیمانی خجسته مکتب مقاومت در هم شکسته شدند.

قدومی در ادامه افزود: مقاومت نشان داد که در مقابل طرح‌های ذلت و سازش همچون اسلو و خیال خام راه حل دو کشور، از حضور و مقبولیت بیشتری نزد آحاد امت برخوردار است.

نماینده جنبش حماس در تهران همچنین گفت: گزارش شاخص عربی که اخیرا منتشر شده است، نشان داد که ملت‌های عرب به ویژه آندسته از ملت‌هایی که دولت‌هایشان به عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی روی آورده‌اند، بیشترین مخالفت را با عادی‌سسازی روابط با رژیم صهیونیستی از خود نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: واقعا نمی‌دانم منطق کسانی که از راه حل دو کشور سخن می‌گویند، چیست.

قدومی اضافه کرد: فارغ از دین و باورها و صرف نظر از اینکه صهیونیست‌ها دزدانی هستند که از گوشه و کنار دنیا برای اشغالگر آمدند و هیچ حقی در ذره‌ای از خاک فلسطین ندارند، عمر این رژیم رو به زوال حتی از پیرمرد فلسطینی هم کمتر است.

وی اظهار داشت: همه این‌ها به کنار، حتی با یک حساب دو دوتا چهارتا به خوبی مشهود است که حتی رژیم صهیونیستی و خود کابیه تندروی نتانیاهو، این راه حل را با اینکه برای فلسطینی‌ها جائرانه است، نمی‌پذیرند.

نماینده جنبش حماس در تهران تاکید کرد: نخبگان آمریکا و خود دولت پنهان آمریکا هیچ گونه چشم انداز و افقی برای راه حل دو کشور متصور نیستند و از طرفی هم این طرح برای اکثریت فلسطینیان پذیرفتنی نیست. حالا اینکه چطور به ذهن فلان شیخ و یا فلان مقام خطور می‌کند که راجع به راه حل دو کشور سخن بگوید، را من نمی‌دانم!

قدومی همچنین گفت: از این رو ما فلسطینیان این اظهارنظرها و موضع‌گیری‌های بی ارزش و مجانی را که به جلاد ارج می‌نهد، مردود می‌دانیم و محکوم می‌کنیم و همچنین کلیه دیدارهای عادی‌سازانه از رژیم صهیونیستی و یا استقبال از شخصیت‌های جنایتکار این رژیم در کشورهایمان از طرف نخبگان و مقامات مسئول که آخرین آن‌ها در کشورهای چاد و سودان بوده است، مذموم و نکوهش می‌کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: به رغم حضور بیش از 65 درصد نیروهای ارتش صهیونیستی و نیروی زمینی او در کرانه باختری، شاهد بودیم که چگونه خیری علقم آن جوان دلاور مقدسی موفق شد به یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین راه یافته و شمار قابل توجهی از اشغالگران جنایتکار را به درک واصل کند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در تهران گفت: این دلیر مردان همان فرزندان شهید عماد عقل مغز متفکر مقاومت هستند که می‌گفت: این ما هستیم که زمان و مکان را تعیین می‌کنیم و ما هستیم که تصمیم می‌گیریم با سلاح سرد و یا کلاشینکف به دشمن حمله کنیم همین ابو حسین بود که اصطلاح کشتن از فاصله صفر را ابداع کرد.

قدومی ادامه داد: جمع حاضر خوب می‌دانند که همه این موفقیت‌ها به یمن شراکت راهبردی انقلاب اسلامی و دلاورمردان مقاومت فلسطین حاصل و حادث شده و می‌شود. شراکتی که با دشمن واحدی مواجه است و به یاری و اذن پروردگار آینده روشنی را رقم خواهد زد.

وی اظهار داشت: و اما سخن آخر، ما در مرحله تاریخی و حساسی به سر می‌بریم و دشمنان نیز به دلیل افول توان و قدرت مکانی و زمانی خویش می‌خواهند با استفاده از شگردهای پیچیده روند تاریخ را واژگون جلوه دهند و نقشه منطقه را به گونه‌ای ترسیم کنند که برتری رژیم صهیونیستی بر تمام مولفه‌های منطقه محقق گردد آن هم پس از آنکه محور مقاومت توانست آن ها را در هم بکوبد.

قدومی تاکید کرد: قطعا آینده از آن قهرمانانی است که پیروزی را با خون خود رقم می‌زنند و نه با امتیازدهی.


انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *