رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حماس: دشمن صهیونیستی با حفاری‌های هدفمند در زیر مسجد الاقصی این مسجد را در معرض خطر قرار می‌دهد

18:53 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۸۰۷۰
سخنگوی حماس اعلام کرد که دشمن صهیونیستی با حفاری‌های هدفمند در زیر مسجد الاقصی، این مسجد و ساختمان‌های مختلف آن را در معرض خطرات جدی قرار می‌دهد.

خبرگزاری میزان_ جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که سقوط سنگ‌های بخش غربی مصلای قبه الصخره در مسجد مبارک الاقصی متوجه کابینه تندرو رژیم صهیونیستی است و محمد حماده، سخنگوی حماس در قدس اشغالی نیز این حادثه را بسیار خطرناک و علتی بر ادامه تجاوزات دشمن صهیونیستی در حق مسجد الاقصی و مانع شدن از مرمت و بازسازی این مسجد طی سال‌های اخیر دانست و گفت: این یک زنگ هشدار درخصوص مسجد الاقصی، نمازگزاران فلسطینی و معتکفین در آن است.

حماده همچنین اظهار داشت: تداوم تجاوزات دشمن صهیونیستی اعم از طرح های یهودی‌سازی و حفاری‌های هدفمند در زیر مسجد الاقصی، این مسجد و ساختمان‌های مختلف آن را در معرض خطرات جدی و احتمال فروریختن قرار می دهد که این جنایتی آشکار علیه مسجد است و موجب تحریک احساسات و عواطف ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: ملت فلسطین همچون دژی مستحکم در برابر توطئه های دشمن ایستاده و از مسجد الاقصی با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن ادامه می دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *