رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

159 زندانی در استان چهارمحال و بختیاری آزاد شدند

19:07 - 18 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۲۷۹۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور اعضاء شورای قضایی استان به همراه جمعی از قضات در زندان مرکزی شهرکرد تعداد 159 از زندانیان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند

خبرگزاری میزان - در ششمین روز از دهه مبارک فجر اعضاء شورای قضایی استان به همراه جمعی از قضات در زندان مرکزی شهرکرد حاضر و تعداد 159 زندانی را برای بازگشت به آغوش خانواده بدرقه کردند.

در آئین آزادسازی این زندانیان عبدالرضا علیمحمدی دادستان مرکز استان طی سخنانی اظهار کرد: مطابق با دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر توجه مستمر به وضعیت زندانیان و تلاش برای کاهش سطح جمعیت کیفری، اقدامات لازم جهت احصا و آزادسازی زندانیان واجد شرایط انجام شد.

وی افزود: بر این اساس طی بررسی های انجام شده تعداد 159 زندانی مشمول استفاده از تأسیسات ارفاقی قرار گرفتند که به آغوش خانواده های خود باز می گردند.

دادستان مرکز استان تصریح کرد: تلاشهای خدمتگزاران مردم در مجموعه دستگاه قضایی استان و سازمانهای تابعه موجب شد تا در قالب ویژه برنامه های دهه فجر زمینه بازگشت زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش جامعه فراهم شود.

گفتنی است پس از برگزاری آئین آزادسازی زندانیان، مقامات قضایی استان از بخشهای مختلف زندان مرکزی شهرکرد بازدید و ضمن دیدار با مددجویان زندانی به مشکلات و درخواستهای ایشان رسیدگی کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *